Citat:
Ursprungligen postat av cickola
Spelade lite olika lappar inatt hos Unibet som jag haft som bolag i några år.
Spelade Magic -5,5 på ett par lappar för mindre summor och där satt de och jag fick min utbetalning.
Tyckte denna matchen känndes oerhört rätt så förutom dessa lappar lägger jag på den tredje lappen allt jag har på kontot dvs 530kr.
Vaknar upp idag och ser att jag knappt har något kvar på kontot, kollar spelhistoriken och där står det att jag la mina pengar på Indiana Pacers 5.5.
Jag är 110% säker på att jag inte gjorde detta och det är inte första gången det händer att det blir nåt skumt med mina spel på Unibet då jag spelar många lappar och för lite större summor (än vad jag brukar göra) .
Funderar på att ringa dom, men har ni några mer tips vad jag kan göra?
|
EXAKT! samma sak hände mig när jag spelade på deras livesida för sisodär 2år sedan. De ändrade mitt spel helt tvärtemot, jag var 100% säker på att jag inte tryckte fel. För de har även en Cash-in funktion och oddset/återbetalningen på cashin ju längre matchen gick kunde absolut inte spegla matchbilden samt slutresultatet.
Kontaktade kundtjänst och de skulle vidarebefordra de till teknikerna, svaret återkom och de fann inget fel eller något som tydde på att jag placerat på rätt lag. Jag bojkottade hela unibet i över 1,5år framtill oktober förra året då jag gav dom en till chans i någon månad sedan lämnade jag dom igen.
Skitsida som tar avgift för allt och alla.