Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-31, 23:27   #18
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Vet inte hur dagen har gått faktiskt men de två som jag trodde mest på gick in och ett ryggat spel gick in så det känns som det måste ha slutat på plus även om en del mer eller mindre slaskspel missade.

Just nu sitter jag med över 2.5 till 2.5 i odds mellan Uruguay och Colombia U20, samt en Uruguayseger till knappt 2.40 i odds. Streamen som jag följer det hela vid är helt sjuk. Dels snackar kommentatorn fortare än vad det sker saker på planen så redan efter knappt 30 minuters spel har han kommenterat hela allsvenskan ifall vi jämför med svenska kommentatorer. Utöver det kommer det en fruktansvärt störande reklam i en liten bild typ varannan minut minst. Ljudet höjs och man tror att det är avbrott som i NHL eller liknande men helt plötsligt kan det dunkas in ett mål och det är jag inte medveten om ifall jag inte hör kommentatorn och jag samtidigt skriver här.

Åter till de bra spelen i dag. Dels satt min rek på Storvreta och det med besked, det kändes skönt och jag förstår inte riktigt det höga oddset. Sen vann Växjö mot Tingsryd i hockeyallsvenskan till 1.7 i odds och det förstår jag inte heller men här hade jag bara tabell att gå efter samt att jag vet att Växjö är ruskigt bra och det verkar ju inte bottenlaget Tingsryd vara. Dessa två matcher slutade 3-14 samt 0-7 så det kändes som jag var helt rätt där åtminstone. Sen ryggade jag Atalanta och till sist kom det förlösande målet i den matchen vilket gjorde att mina tre spel med större insats satt så dagen måste ha slutat plus. Får kolla dagens spel på Betfair nu så jag får detta utrett.

Nu blir det fotboll och efter det får jag försöka få in lite mer spel i min spreadsheet samt ska jag gå igenom veckans mer intressanta matcher och spelobjekt. Tidskrävande men jag trivs med det.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng