Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-31, 17:16   #16
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

2011-01-31 IBF Falun - Storvreta IBK (Superligan)


Datum: 2011-01-31
Tid: 19:15
Sport: Innebandy
Land: Sverige
Liga: Superligan
Match: IBF Falun - Storvreta IBK

Spel: Storvreta IBK
Insats: 15
Odds: 1.85
Bolag: Expekt

Motivering:
Falun har ett flertal segrar på slutet men gick på pumpen borta mot Umeå sist. De möter ett Storvreta som i grunden är klasser bättre och har ett SM-guld att försvara i år. Placeringen i ligan är viktig för att välja motståndare samt få fördel av hemmaplan i slutspelet. Storvreta kommer med fem raka segrar innan den här matchen och före detta förlorade de med 5-6 mot Warberg som har 16 segrar och endast 1 förlust på de senaste 17 omgångarna.

Storvreta med firma Hannes Öhman & Mika Kohonen vinner detta tillräckligt ofta för att syna ett odds på 1.85. Ju mer jag tänker på det ju mer underbart känns oddset. Vad talar då mot detta? Jo, det faktum att Storvreta har spelat två tv-matcher tidigare utan att ha vunnit och sist de mötte Falun blev det förlust, men det var i en av dessa tv-matcher.

Har lagen vaknat på rätt sida dessutom så kan det bli rätt mycket mål dessutom. Men det får bli en bonus när jag ser matchen bara, inga spel på det.

Senast redigerad av rovfisken666 den 2011-01-31 klockan 17:18. Anledning: ett ord hamnade fel - raderades
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-31, 20:32   #17
sox
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 219
Sharp$: 1361


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

14-3, 8-0 i sista perioden, tror den satt...
sox är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-31, 22:27   #18
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Vet inte hur dagen har gått faktiskt men de två som jag trodde mest på gick in och ett ryggat spel gick in så det känns som det måste ha slutat på plus även om en del mer eller mindre slaskspel missade.

Just nu sitter jag med över 2.5 till 2.5 i odds mellan Uruguay och Colombia U20, samt en Uruguayseger till knappt 2.40 i odds. Streamen som jag följer det hela vid är helt sjuk. Dels snackar kommentatorn fortare än vad det sker saker på planen så redan efter knappt 30 minuters spel har han kommenterat hela allsvenskan ifall vi jämför med svenska kommentatorer. Utöver det kommer det en fruktansvärt störande reklam i en liten bild typ varannan minut minst. Ljudet höjs och man tror att det är avbrott som i NHL eller liknande men helt plötsligt kan det dunkas in ett mål och det är jag inte medveten om ifall jag inte hör kommentatorn och jag samtidigt skriver här.

Åter till de bra spelen i dag. Dels satt min rek på Storvreta och det med besked, det kändes skönt och jag förstår inte riktigt det höga oddset. Sen vann Växjö mot Tingsryd i hockeyallsvenskan till 1.7 i odds och det förstår jag inte heller men här hade jag bara tabell att gå efter samt att jag vet att Växjö är ruskigt bra och det verkar ju inte bottenlaget Tingsryd vara. Dessa två matcher slutade 3-14 samt 0-7 så det kändes som jag var helt rätt där åtminstone. Sen ryggade jag Atalanta och till sist kom det förlösande målet i den matchen vilket gjorde att mina tre spel med större insats satt så dagen måste ha slutat plus. Får kolla dagens spel på Betfair nu så jag får detta utrett.

Nu blir det fotboll och efter det får jag försöka få in lite mer spel i min spreadsheet samt ska jag gå igenom veckans mer intressanta matcher och spelobjekt. Tidskrävande men jag trivs med det.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-31, 22:36   #19
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4310
Standard

Du snackar om olika spel men varför lägger du inte upp dem i sheetet?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-01-31, 22:56   #20
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Du snackar om olika spel men varför lägger du inte upp dem i sheetet?
De kommer men jag har ca 300 spel senaste 8 dagarna som jag också håller på att lägga in. Så allting finns sparat och kommer att hamna där men det är mycket spel och många läggs live, samtidigt snackar jag i telefon och chattar en del. När jag väl är i fatt med samtliga spel så kommer det bli att de läggs in så fort jag lagt några, nu är det bara ett fåtal som läggs in. T ex det jag la på en annan spelsajt än Betfair eftersom jag inte vill gå igenom mer än history på Betfair. Dock läggs mina spel i de andra sheetsen in direkt.

Så inom en veckas tid hoppas jag att jag är i fatt, men jag försöker jobba med det när det inte finns något annat att göra.

Hoppas det var svar på din fråga.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-01, 11:21   #21
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

300 spel lagda på 8 dagar?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-01, 12:24   #22
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
300 spel lagda på 8 dagar?
Det är ju en liten sanning med modifikation då det ingår en massa bet som enbart syftar till att gröna ut och på ett riktigt bet kan det finnas två motbet samt så kan jag ha fått olika odds på ett bet vilket blir två bet automatiskt, men kändes enklast att lägga in allt som enskilda spel. Annars hade jag fått lägga ner än mer tid på att få det korrekt. Därav det blir mycket spel men jag snittar nog tio spel om dagen ändå tror jag.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-01, 12:32   #23
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Det är ju en liten sanning med modifikation då det ingår en massa bet som enbart syftar till att gröna ut och på ett riktigt bet kan det finnas två motbet samt så kan jag ha fått olika odds på ett bet vilket blir två bet automatiskt, men kändes enklast att lägga in allt som enskilda spel. Annars hade jag fått lägga ner än mer tid på att få det korrekt. Därav det blir mycket spel men jag snittar nog tio spel om dagen ändå tror jag.
Låter mer rimligt då ja
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-01, 12:51   #24
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Så var jag i valet och kvalet ifall jag skulle skriva lite i min speldagbok eller uppdatera mina spreadsheets och det fick bli en liten text här, mest för att jag har lite tankar om ett par intressanta matcher som jag vill reflektera.

Sunderland tar emot Chelsea hemma på Stadium of Light och här är jag inne på att Chelsea kan få det betydligt svårare än vad de flesta tror. Chelsea har inte varit bra den här säsongen och till viss del har det berott på avsaknaden av Terry och Lampard. Men jag tror inte det är så enkelt utan Chelsea är lite som gammal mjölk, den går att dricka ett tag men till sist måste den kastas. Oddsen på Sundeland är helt underbara och det beror bland annat på att Chelsea nu har en komplett startelva samt att de visat upp lite mer positiva resultat på slutet men vi ska inte glömma att de förlorade mot Wolverhampton den 5 januari samt enbart fick 1-1 mot Everton i FA Cupen nu i helgen. Vinsten borta mot Bolton med 4-0 var en överraskning för mig men samtidigt fick Bolton enbart 0-0 hemma mot Wigan i FA Cupen så det kanske inte var så konstigt ändå. Bolton verkar inte ha toppform just nu. Så jag är fortsatt tveksam till ifall Chelsea är ett bra lag nog att slå Sunderland borta. Vidare tycker jag det är väldigt intressant att väga in hur spelarna i Chelsea reagerar mentalt på att Torres nu ska anlända. Det kan nog både bli tändvätska och ruttet trä.

Ska vi nu fokusera lite på Sunderland efter att ha kommit fram till att Chelsea inte är så bra då blir det som att ställa en tunna med lättantändlig vätska på en brasa som redan brinner. Sunderland är ett bra hemmalag och har endast förlorat en match i ligan på Stadium of Light den här sösongen och det var mot Blackpool som är ett klart kul lag och de hade bland annat ledning mot Man United med 2-0 innan det roliga tog slut. Sunderland har kryssat hemma mot både Arsenal och Man United, samt så slog de Man City på samma arena. Vidare har de slagit Chelsea med 3-0 och kryssat mot Liverpool, båda på bortaplan. Vad kan vi utläsa från detta då? Jo, att Sunderland ogärna förlorar hemma samtidigt som de inte har förlorat mot något av lagen som ligger före dem i ligan, förutom i ena matchen av två mot Man U. Sunderland innehar plats sex och vill nog gärna upp ett par steg till.

Så nu gäller det enbart att hitta vad det bästa spelet är i den här matchen och mina tankar just nu går mot följande spel. Antingen spelas en rak hemmaseger till nästan 6 gånger pengarna. Eller så spelar man 1x och får runt 2.20 men det finns även tankar om asian handicap +0.5, +1 eller något liknande. Även resultat på 1-0 och 1-1 känns aktuella med odds runt 17 och 8. Kanske ett scorecast som en raket som skjuter spelkassan i höjden.

Det råder ingen tvekan åt vilket håll mina pengar åker in, men nu ska jag enbart ta ett beslut på vad det ska spelas, möjligen delar jag upp insatserna samt även tar in ett underspel i beräkningarna men här känns oddsen inte lika spelvänliga.

Jag återkommer med övriga matcher som jag har funderingar kring, det gäller framför allt Arsenal mot Everton där jag också är inne på skrällspel samt matchen på torsdag mellan Kettering och Crawley där jag försöker väga in avancemanget i FA Cupen för Crawley.

Senast redigerad av rovfisken666 den 2011-02-01 klockan 14:14. Anledning: En rättelse vad gäller faktafel ang ej förluster mot lagen över dem.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-01, 19:26   #25
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Fyra huvudmatcher att följa i kväll med start om drygt 20 minuter. För min del blir det stream på Sunderland - Chelsea samt PiP på Milan - Lazio. Utöver det har jag intresse i Arsenal - Everton samt Abereed - Celtic. Hoppas detta går att följa med liverapportering.

Spelen som är lagda i dag är olika kombinationer med att Sunderland ska ta poäng. 1-0 vore drömresultatet här. Everton ska minst knipa en poäng mot Arsenal. I den skotska matchen ska det bli målkalas och till sist jobbar jag för en seger till Lazio. Just spelet på Lazio känns mer som ett värdebet än att jag faktiskt tror på Lazio. Men jag tycker inte Milan har imponerat speciellt på slutet och Lazio kommer med en seger utan att de heller imponerar speciellt. Luktar väldigt målsnålt och blir det mer än två mål är jag överraskad.

Jag får se hur det går med spelen, känns dock som jag lastat för mycket på vissa sidor så det kan bli stort fall eller glädjehopp i dag.

Till sist kan jag också säga att de flesta spel under januari nu är inlagda i min spreadsheet. Saknar väl enbart runt 50 lir där nu förutom alla galoppspel som jag inte kommer lägga in just nu enbart för att det är för jobbigt. Resultatet där är iaf plus 10€. Snart är jag alltså ifatt och kan lägga in mina spel direkt de är lagda vilket kommer vara klart enklare och ifall någon följer vad som händer i min speldagbok så blir det också enklare för er att se mina spel.

Känns lite stiltje då det varit två tråkiga speldagar i rad men nu börjar det hetta till igen, får hoppas det även gäller spelkassan.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-01, 21:51   #26
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Det som började så bra slutade i nästan bedrövelse. Andra halvleken i dag kändes som allt gick åt fel håll, men visst det kunde varit värre. Dock kändes det superbra i halvtid. Everton hade ledning med ett och behövde bara få med sig ett kryss för check där. Sunderland rivstartar och har sen med sig oavgjort i halvtid vilket betyder att mitt handicapspel är check men Chelsea gör två mål och inte ens halva insatsen får jag tillbaka pga det. Portsmouth har sitt kryss i halvtid och allting kändes bra men QPR går och gör två så var det förstört. Visst var samtliga dogs men oddsen kändes som värde och jag skulle spela likadant igen om jag kunde. Det sköna med att förlora är när det ändå kändes som rätt beslut. Överspelet mellan Aberdeen och Celtic gick in samt så gick underspelet in mellan Milan och Lazio. Men det räcker inte för att täcka upp minuset på det övriga.

I natt spelar Jaguarerna med inte förrän 04.15 dessvärre. De spelade riktigt bra senast även om det blev förlust och de har med sig 2-0 här i cupen mot Alianza Lima och jag tror inte de nöjer sig med 0-0. De kör på med full offensiv förväntar jag mig och odds kring 1.7+ känns spelvärt. Mexarna slår peruanerna och spel ska det bli, men orkar jag se matchen, tveksamt.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-02, 03:19   #27
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Har precis sett Deportivo Quito vinna med 1-0 och det kändes ändå positivt då första halvleken inte var något att mata katten med. När de sen gjorde 1-0 kastade jag in ett överspel (2.5) men det kom inte ett till mål inom de närmsta tio minuterna så bortalaget fick aldrig den paniken jag hade räknat in. Sen sålde jag av en del också då det inte fanns något som helst försvar ifall Quito tappade boll på offensiv planhalva så vinsten blev lite mindre än om jag hade sovit istället.

För sovit borde jag ha gjort för ett tag sen. Fanns ju inget intressant att sitta uppe och se vid tolvslaget men så började jag fixa till det sista med mina sheets och vips var matchen igång. Om ett par minuter börjar dock matchen som jag vill se men vet inte om jag ser klart hela. Nu ska iaf Jaguarerna storma hem detta. Nackdelen är att de har 2-0 att gå på redan så hur offensiva kommer de att vara men mina mexare känns anfallsglada så jag behöver nog inte oroa mig.

Har också lagt in lite spel till i morgon utan djupare analyser men det kändes som det var värde i samtliga spel faktiskt. Men det försöker jag ju inbilla mig alltid så vi får väl se ifall det stämmer om några månader. Vore trevligt ifall nattens spel kunde ge lite plus så självförtroendet fortsätter vara på topp. Blev lite basketspel efter halvryggande förutom mitt fotbollsspel som jag själv försöker ha koll på.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-02, 12:00   #28
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Fyra av fyra huvudspel gick in i natt och det kändes skönt. Jag tänkte fortsätta på den stilen i dag då jag fortfarande småsurar över gårdagens kväll då det mesta vände i andra halvlek. Ja, nog om det nu. Vad har jag då för matcher som jag själv finner intressanta i dag innan jag börjar spana runt vad andra har att komma med?

Blackpool möter West Ham på hemmaplan och jag gillar Blackpool och deras optimism och lite glada fotboll. West Ham är seriens sämsta lag men likväl så tar de poäng då och då, men jag vill syna hemmalaget här till 2.35. Det enda som kan fälla Blackpool är det mentala ifall de har kvar matcher såsom mot Man Utd i bakhuvudet. Så inga djupare analyser av mig men detta blir ett av mina spel.

Sen går jag in i matchen mellan Fulham och Newcastle också. Newcastle är mitt favoritlag i Premier Leauge så visst kan det tyckas att tvåan i dag är mer med hjärtat än förnuftet. Men Newcastle är ett konstigt lag, de kan förlora med 4-0 i dag likväl som de kan vinna med 0-3. Men även om de inte spelar speciellt bra så har de haft ledningen i de två senaste mot Sunderland och Tottenham men förlorat fyra pinnar när matchen i stort sett ska ha varit slut. De blandar och ger med andra ord och drygt fyra i odds på den raka tvåan känns klart intressant. Newcastle vinner var tredje match i ligan och det är väl bara mot de absoluta topplagen som den statistiken är klart sämre.

Överspel på Ponte Preta mot Santos i den brasilianska ligan är kanske public men 1.70 känns fint då det omöjligt kan sluta med mindre än tre mål i den här matchen. Ponte Preta har väl varit hyfsat snåla med målkalsen hittills men Santos har levererat så jag kan inte blunda.

Sen undrar jag varför jag omöjligt kan föra över pengar via mitt VISA till Nordicbet. Jag får upp en ruta där det står att min bank inte tillåter den transaktionen vilket är enormt irriterande men visst, jag klarar mig utan den sajten men jag vill kunna lira H2H på trav när jag ser värde och då är Nordicbet en av få sajter som jag finner tillängliga. Detta efter att Bet365s kundtjänst suger enligt mig och då lär de inte ha mig som kund oavsett om jag är vinnande eller förlorande där. Unibet låste jag mitt konto hos 2007 då jag tröttnade på att för mycket tid ägnades åt spel - då hade jag annat att göra också nämligen. Sen vägrar jag Expekt då en kamrat som vunnit lite där behandlades illa då de voidade ett spel utan någon som helst grund. Tack och hej i sympatinej. Känns som jag skrivit detta förut dock.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-02, 12:22   #29
sox
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 219
Sharp$: 1361


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
. Expekt är uteslutet då deras bolag hellre lurar kunder och tjänar pengar än att se till att ha nöjda kunder och stå för sina saker. Jag stängde mitt konto där för flera år sen i sympati för en kamrat som blivit helt galet behandlat där. Unibet är ju en sida jag skulle kunna tänka mig faktiskt men jag låste mitt konto där för ett par år sen då jag spelade på tok för mycket och inte hade något liv nästan. Det var jobb och sen hem och spela. Bet365 har den sämsta kundservicen så det bolaget har jag också strukit från min lista.
Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Detta efter att Bet365s kundtjänst suger enligt mig och då lär de inte ha mig som kund oavsett om jag är vinnande eller förlorande där. Unibet låste jag mitt konto hos 2007 då jag tröttnade på att för mycket tid ägnades åt spel - då hade jag annat att göra också nämligen. Sen vägrar jag Expekt då en kamrat som vunnit lite där behandlades illa då de voidade ett spel utan någon som helst grund. Tack och hej i sympatinej. Känns som jag skrivit detta förut dock.
Ja, ~20 inlägg sedan

Kom ihåg Santos - Sao Paulo 2-0... har dålig koll på Ponte dock. Elano to score vore kul o hitta
sox är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-02, 12:29   #30
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 175
Sharp$: 1676
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Fyra av fyra huvudspel gick in i natt och det kändes skönt. Jag tänkte fortsätta på den stilen i dag då jag fortfarande småsurar över gårdagens kväll då det mesta vände i andra halvlek. Ja, nog om det nu. Vad har jag då för matcher som jag själv finner intressanta i dag innan jag börjar spana runt vad andra har att komma med?

Blackpool möter West Ham på hemmaplan och jag gillar Blackpool och deras optimism och lite glada fotboll. West Ham är seriens sämsta lag men likväl så tar de poäng då och då, men jag vill syna hemmalaget här till 2.35. Det enda som kan fälla Blackpool är det mentala ifall de har kvar matcher såsom mot Man Utd i bakhuvudet. Så inga djupare analyser av mig men detta blir ett av mina spel.

Sen går jag in i matchen mellan Fulham och Newcastle också. Newcastle är mitt favoritlag i Premier Leauge så visst kan det tyckas att tvåan i dag är mer med hjärtat än förnuftet. Men Newcastle är ett konstigt lag, de kan förlora med 4-0 i dag likväl som de kan vinna med 0-3. Men även om de inte spelar speciellt bra så har de haft ledningen i de två senaste mot Sunderland och Tottenham men förlorat fyra pinnar när matchen i stort sett ska ha varit slut. De blandar och ger med andra ord och drygt fyra i odds på den raka tvåan känns klart intressant. Newcastle vinner var tredje match i ligan och det är väl bara mot de absoluta topplagen som den statistiken är klart sämre.

Överspel på Ponte Preta mot Santos i den brasilianska ligan är kanske public men 1.70 känns fint då det omöjligt kan sluta med mindre än tre mål i den här matchen. Ponte Preta har väl varit hyfsat snåla med målkalsen hittills men Santos har levererat så jag kan inte blunda.

Sen undrar jag varför jag omöjligt kan föra över pengar via mitt VISA till Nordicbet. Jag får upp en ruta där det står att min bank inte tillåter den transaktionen vilket är enormt irriterande men visst, jag klarar mig utan den sajten men jag vill kunna lira H2H på trav när jag ser värde och då är Nordicbet en av få sajter som jag finner tillängliga. Detta efter att Bet365s kundtjänst suger enligt mig och då lär de inte ha mig som kund oavsett om jag är vinnande eller förlorande där. Unibet låste jag mitt konto hos 2007 då jag tröttnade på att för mycket tid ägnades åt spel - då hade jag annat att göra också nämligen. Sen vägrar jag Expekt då en kamrat som vunnit lite där behandlades illa då de voidade ett spel utan någon som helst grund. Tack och hej i sympatinej. Känns som jag skrivit detta förut dock.
Dom har väl börjat med nått som heter "säkra kortöverföringar" Innebär att du måste fixa nått inne på din internetbank som heter något liknande. Innebär att när du gör transaktionen så ska du slå en kod för att godkänna den.
mrgump är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td