Fyra huvudmatcher att följa i kväll med start om drygt 20 minuter. För min del blir det stream på Sunderland - Chelsea samt PiP på Milan - Lazio. Utöver det har jag intresse i Arsenal - Everton samt Abereed - Celtic. Hoppas detta går att följa med liverapportering.
Spelen som är lagda i dag är olika kombinationer med att Sunderland ska ta poäng. 1-0 vore drömresultatet här. Everton ska minst knipa en poäng mot Arsenal. I den skotska matchen ska det bli målkalas och till sist jobbar jag för en seger till Lazio. Just spelet på Lazio känns mer som ett värdebet än att jag faktiskt tror på Lazio. Men jag tycker inte Milan har imponerat speciellt på slutet och Lazio kommer med en seger utan att de heller imponerar speciellt. Luktar väldigt målsnålt och blir det mer än två mål är jag överraskad.
Jag får se hur det går med spelen, känns dock som jag lastat för mycket på vissa sidor så det kan bli stort fall eller glädjehopp i dag.
Till sist kan jag också säga att de flesta spel under januari nu är inlagda i min spreadsheet. Saknar väl enbart runt 50 lir där nu förutom alla galoppspel som jag inte kommer lägga in just nu enbart för att det är för jobbigt. Resultatet där är iaf plus 10€. Snart är jag alltså ifatt och kan lägga in mina spel direkt de är lagda vilket kommer vara klart enklare och ifall någon följer vad som händer i min speldagbok så blir det också enklare för er att se mina spel.
Känns lite stiltje då det varit två tråkiga speldagar i rad men nu börjar det hetta till igen, får hoppas det även gäller spelkassan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|