Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-01, 22:51   #26
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Det som började så bra slutade i nästan bedrövelse. Andra halvleken i dag kändes som allt gick åt fel håll, men visst det kunde varit värre. Dock kändes det superbra i halvtid. Everton hade ledning med ett och behövde bara få med sig ett kryss för check där. Sunderland rivstartar och har sen med sig oavgjort i halvtid vilket betyder att mitt handicapspel är check men Chelsea gör två mål och inte ens halva insatsen får jag tillbaka pga det. Portsmouth har sitt kryss i halvtid och allting kändes bra men QPR går och gör två så var det förstört. Visst var samtliga dogs men oddsen kändes som värde och jag skulle spela likadant igen om jag kunde. Det sköna med att förlora är när det ändå kändes som rätt beslut. Överspelet mellan Aberdeen och Celtic gick in samt så gick underspelet in mellan Milan och Lazio. Men det räcker inte för att täcka upp minuset på det övriga.

I natt spelar Jaguarerna med inte förrän 04.15 dessvärre. De spelade riktigt bra senast även om det blev förlust och de har med sig 2-0 här i cupen mot Alianza Lima och jag tror inte de nöjer sig med 0-0. De kör på med full offensiv förväntar jag mig och odds kring 1.7+ känns spelvärt. Mexarna slår peruanerna och spel ska det bli, men orkar jag se matchen, tveksamt.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng