Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-02, 04:19   #27
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Har precis sett Deportivo Quito vinna med 1-0 och det kändes ändå positivt då första halvleken inte var något att mata katten med. När de sen gjorde 1-0 kastade jag in ett överspel (2.5) men det kom inte ett till mål inom de närmsta tio minuterna så bortalaget fick aldrig den paniken jag hade räknat in. Sen sålde jag av en del också då det inte fanns något som helst försvar ifall Quito tappade boll på offensiv planhalva så vinsten blev lite mindre än om jag hade sovit istället.

För sovit borde jag ha gjort för ett tag sen. Fanns ju inget intressant att sitta uppe och se vid tolvslaget men så började jag fixa till det sista med mina sheets och vips var matchen igång. Om ett par minuter börjar dock matchen som jag vill se men vet inte om jag ser klart hela. Nu ska iaf Jaguarerna storma hem detta. Nackdelen är att de har 2-0 att gå på redan så hur offensiva kommer de att vara men mina mexare känns anfallsglada så jag behöver nog inte oroa mig.

Har också lagt in lite spel till i morgon utan djupare analyser men det kändes som det var värde i samtliga spel faktiskt. Men det försöker jag ju inbilla mig alltid så vi får väl se ifall det stämmer om några månader. Vore trevligt ifall nattens spel kunde ge lite plus så självförtroendet fortsätter vara på topp. Blev lite basketspel efter halvryggande förutom mitt fotbollsspel som jag själv försöker ha koll på.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng