Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666
. Expekt är uteslutet då deras bolag hellre lurar kunder och tjänar pengar än att se till att ha nöjda kunder och stå för sina saker. Jag stängde mitt konto där för flera år sen i sympati för en kamrat som blivit helt galet behandlat där. Unibet är ju en sida jag skulle kunna tänka mig faktiskt men jag låste mitt konto där för ett par år sen då jag spelade på tok för mycket och inte hade något liv nästan. Det var jobb och sen hem och spela. Bet365 har den sämsta kundservicen så det bolaget har jag också strukit från min lista.
|
Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666
Detta efter att Bet365s kundtjänst suger enligt mig och då lär de inte ha mig som kund oavsett om jag är vinnande eller förlorande där. Unibet låste jag mitt konto hos 2007 då jag tröttnade på att för mycket tid ägnades åt spel - då hade jag annat att göra också nämligen. Sen vägrar jag Expekt då en kamrat som vunnit lite där behandlades illa då de voidade ett spel utan någon som helst grund. Tack och hej i sympatinej. Känns som jag skrivit detta förut dock.
|
Ja, ~20 inlägg sedan
Kom ihåg Santos - Sao Paulo 2-0... har dålig koll på Ponte dock. Elano to score vore kul o hitta