Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-02, 13:29   #30
mrgump

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1782
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Fyra av fyra huvudspel gick in i natt och det kändes skönt. Jag tänkte fortsätta på den stilen i dag då jag fortfarande småsurar över gårdagens kväll då det mesta vände i andra halvlek. Ja, nog om det nu. Vad har jag då för matcher som jag själv finner intressanta i dag innan jag börjar spana runt vad andra har att komma med?

Blackpool möter West Ham på hemmaplan och jag gillar Blackpool och deras optimism och lite glada fotboll. West Ham är seriens sämsta lag men likväl så tar de poäng då och då, men jag vill syna hemmalaget här till 2.35. Det enda som kan fälla Blackpool är det mentala ifall de har kvar matcher såsom mot Man Utd i bakhuvudet. Så inga djupare analyser av mig men detta blir ett av mina spel.

Sen går jag in i matchen mellan Fulham och Newcastle också. Newcastle är mitt favoritlag i Premier Leauge så visst kan det tyckas att tvåan i dag är mer med hjärtat än förnuftet. Men Newcastle är ett konstigt lag, de kan förlora med 4-0 i dag likväl som de kan vinna med 0-3. Men även om de inte spelar speciellt bra så har de haft ledningen i de två senaste mot Sunderland och Tottenham men förlorat fyra pinnar när matchen i stort sett ska ha varit slut. De blandar och ger med andra ord och drygt fyra i odds på den raka tvåan känns klart intressant. Newcastle vinner var tredje match i ligan och det är väl bara mot de absoluta topplagen som den statistiken är klart sämre.

Överspel på Ponte Preta mot Santos i den brasilianska ligan är kanske public men 1.70 känns fint då det omöjligt kan sluta med mindre än tre mål i den här matchen. Ponte Preta har väl varit hyfsat snåla med målkalsen hittills men Santos har levererat så jag kan inte blunda.

Sen undrar jag varför jag omöjligt kan föra över pengar via mitt VISA till Nordicbet. Jag får upp en ruta där det står att min bank inte tillåter den transaktionen vilket är enormt irriterande men visst, jag klarar mig utan den sajten men jag vill kunna lira H2H på trav när jag ser värde och då är Nordicbet en av få sajter som jag finner tillängliga. Detta efter att Bet365s kundtjänst suger enligt mig och då lär de inte ha mig som kund oavsett om jag är vinnande eller förlorande där. Unibet låste jag mitt konto hos 2007 då jag tröttnade på att för mycket tid ägnades åt spel - då hade jag annat att göra också nämligen. Sen vägrar jag Expekt då en kamrat som vunnit lite där behandlades illa då de voidade ett spel utan någon som helst grund. Tack och hej i sympatinej. Känns som jag skrivit detta förut dock.
Dom har väl börjat med nått som heter "säkra kortöverföringar" Innebär att du måste fixa nått inne på din internetbank som heter något liknande. Innebär att när du gör transaktionen så ska du slå en kod för att godkänna den.
mrgump är inte uppkopplad   Ge poäng