Skidskytte 4/2
Jag har en Rek ute som ni kan läsa och därför skriver jag inte ner den hrä men jag tänkte vi kunde diskutera lite övrigt kring skidskyttet som startar för herrarna om 30 minuter samt om damernas start några timmar senare.
Det är många toppnamn som saknas i dag så det kan bli intressant att se vilka mer eller mindre okända som kan prestera bra i dag för det kan innebära topp 10-15 vilket får ses som bra. Själv kommer jag lira Peiffer som segrare ifall jag får mer än 13 som just nu erbjuds på Betfair, kanske köper jag det men tvekar lite. Skidskytte känns öppet och 13 är hyggligt på Peiffer men är det så mycket värde, jag vet inte faktiskt.
Jag tycker vi ska ha ett extra öga på Fredrik Lindström som utvecklas hela tiden och en topp 8 för honom hade varit superskoj men var hittar jag odds på det? Unibet erbjuder 20 för topp 3 men det känns väl lite fattigt. Men Lindström har utvecklats enormt på slutet och det kan mycket väl bära fram riktigt högt under en tävling i vinter så att han får sitt riktiga genombrott, det gäller att hitta oddset innan han går upp i Ferrys klass. Han är inte långt efter i dag tycker jag.
Michael Slesinger känns också kul ifall ni hittar skapliga odds på honom, 34 på bet365 känns helt ok och Sergy Sednev till 50 kan också synas faktiskt.
Följande namn var de som kändes intressanta i dag där vi eventuellt kan hitta bra odds kände jag.
Daniel Böhm
Sergey Sednev
Ivan Tcherezov
Fredrik Lindström
Michael Slesinger
Arnd Peiffer
Lukas Hofer
Låt oss diskutera nu även om det är tätt på starten i herrsprinten.
EDIT: Nu kom den än senare på forumet då det inte hade skickats iväg då jag missat att ha ett prefix, tajt på tiden nu men men....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av rovfisken666 den 2011-02-04 klockan 15:14.
Anledning: Sketna prefix...
|