Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-06, 15:47   #15
Boden
stolt same som älskar hojt

Bodens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Ja som sagt detta har ju varit uppe i diskussion förut och tyvärr så blev det inte någon förbättring på hur snacket gick i trådarna. Det känns ibland som att det mest går ut på att skriva vad man spelat och sen om det gick bra komma in och visa sig nöjd över resultatet genom att skriva att 3 av 4 spel gick in och om det inte gick bra så skriver man inget och det betydelselösa inlägget glöms bort ett par sidor bak i tråden.

Det kan ju inte finnas någon seriös spelare som drar någon nytta av att någon random snubbe skriver att han spelar på Real Madrid och Chelsea idag t.e.x om han inte motiverar sina val, vem ryggar det liksom?

Det är en svår balansgång av vad man kan kräva av medlemmarna men håller med om att ribban ska försökas läggas lite högre så man slipper de egentligen helt onödiga inläggen!
Jo jag såg det nu jag också. Men tanken med inlägget är att det disskuterats mycket sista tiden om att kvalitén blvit sämre på forumet. Många inlägg som är liknande det jag gav exempel på. Och för att det ska bli bättring så behövs det inte bara diskuteras utan också göras något.
Jag litar på staff och tror nog att dom har tänkt ut något.

Ser fotfarande inte varför vissa tycker det är bättre att det skrivs 40 inlägg där bara folk skiver för att skriva, eller 10 inlägg där man verkligen kan läsa och få någon bra info.

rovfisken: Ber om ursäkt för min svenska

O12: du säger man kan missa massa guldkorn: Men är det för mycket begärt av den som lägger ut sina spel att iaf skriva 2 rader om matchen? Det är det minsta man kan begära.... säger som RobinD: "vill jag veta hur Pelle har spelat kan jag titta i hans sheet".

Senast redigerad av Boden den 2011-02-06 klockan 15:57.
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat