Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-08, 00:24   #33
LadyDeWinter

LadyDeWinters avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 160

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Grrrr. Vad mycket känslor, Superbowl XVLI!

Väldigt intressant att se vilken nivå ni ändå vill ha på motiveringarna (som när någon i tråden ger exempel på en duglig ):
"Lyon-0.5, spelar Lyon för att de är hemmastarka, kommer med en bra match i ryggen och Bordeaux saknar sina två mittbackar pga avstängning"

Ja men, jaha? Hur rik på information blev jag av det då? Vad för odds? Vad är det för värde i oddset?

Jag blir nöjd av att det öht är lite fart i några av trådarna, och när man vill läsa något vettigt finns det utmärkta andra forumdelar och trådar för det. Just trådarna om dagens fotboll/hockey har inte något direkt diskussionsunderlag och om de endast skulle vara underlag för diskussioner kring spel/rekar så görs detta ypperligt i de trådar som läggs upp om just detta. Är det inte bättre att koncentrera den informationen till just rektrådarna så den blir klar, tydlig och läsvänlig?

Jaha tänker ni då: Dra till rekat o klart då om du vill ha ett klotterplank!

Då vill jag bara för första och sista gången uttrycka mitt hat mot ert r&k-förakt. SHARPS BLIR ALDRIG REKAT O KLART, så mycket regler finns på sidan. När någon r&k-användare kikar förbi här utan kunskaper med tre tidigare poster på forumet, skulle ni ryggat personen om denne hade skrivit en motivering? Hade det hjälpt er att få en högre ROI eller vill ni fortsätta vara som användarna i Aftonbladets kommentatorfält och skrika ut hur irriterande allt är så fort en motivering inte skrivs?

Om ni vill ha ett perfekt forum kan ni väl be moderatorerna sätta en gräns så att endast folk med högre ROI än 110 efter 200 spel i sitt spreadsheet skulle få vara kvar? Då hade väl forumet varit bra? Eller är det så att de som skriker högst efter förbättringar av allt hela tiden är dem som skulle åka ut med huvudet först? Det är jävligt lätt att skrika efter att andra ska höja sin klass när man inte bidrar med ett enda vettig strå till stacken själv.

Mvh - Smstumme efter en halvtimmes inlägg via iphone. Ber därför ursäkt för ett kladdigt inlägg!

MOTIVERING?

Senast redigerad av LadyDeWinter den 2011-02-08 klockan 00:26.
LadyDeWinter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat