Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-08, 00:57   #39
Boden
stolt same som älskar hojt

Bodens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LadyDeWinter Visa inlägg

Jag blir nöjd av att det öht är lite fart i några av trådarna, och när man vill läsa något vettigt finns det utmärkta andra forumdelar och trådar för det. Just trådarna om dagens fotboll/hockey har inte något direkt diskussionsunderlag och om de endast skulle vara underlag för diskussioner kring spel/rekar så görs detta ypperligt i de trådar som läggs upp om just detta.
MOTIVERING?
Den där motiveringen förstår jag inte alls...finns fler som skriver som du när det gäller detta.
Men är inte t.ex "Dagens fotboll" en tråd för att diskutera dagens spel på, och komma fram till spelvärda lir? Vad ger det oss andra om "berra" skriver vad han spelar? Förstår fortfarande inte varför det ska vara så svårt att få med en motivering. Varför lägger man bara sina spel? vad vill man uppnå? tror man att folk tycker man är duktig och ryggar rakt av? Hur utvecklas forumet på ett positivt sätt genom dessa inlägg?

Varför har inte dessa trådar något diskussionsunderlag?
Det är ju just vad dom har, "Pelle" kanske är sugen på ett spel och skriver varför han är det, men då kan t.ex RobinD komma och skriva "nej, kom ihåg att...." och det är full diskussion. Är ju en perfekt del att diskutera just DAGENS SPEL och komma fram till något bra.
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat