Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-09, 22:04   #3
neonguy

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 375
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Helt ärligt, vad är det för fel på att ta detta i den befintliga tråden om bonus-trading?

Denna tråd kommer ju inte direkt leva kvar när frågan är besvarad.
En liten skillnad som jag ser det;

I bonustrading-tråden diskuterar vi bonusar, ev nya bonusar som dyker upp eller gamla bra bonusar som tas bort. Och olika tips kring just själva systemet.

Här kan fokuset bli på tekniska frågor; IT-frågor som säkerhet och integritet till spelbolagen, och hur man kan komma runt. Bonustrading som system behöver alltså nödvändigtvis inte ha fokuset, då man t ex kan bonushora på olika sätt (möjligt att man skulle kunna haft en annan rubrik dock).

Och en ny tråd får lite mer uppmärksamhet på så vis att kanske vissa inte bryr sig om ifall den gamla tråden uppdateras då dom kanske bara tror det är någon newbie som har någon fråga kring hur själva systemet funkar. Den här tråden kan vara för oss som kommit förbi första steget och vill ta sig vidare på något smart sätt.

Hade det varit ett väldigt aktivt forum med 10 nya startade trådar varje dag så hade jag förstått ifall man tycker det är jobbigt när liknande trådar startas dock, men känns som det bara är några få som hänger här. Men om man nu ska vara petig så kan man vara det på rätt sätt och se det som jag förklarat här.

Sen så är det inte säkert att frågan blir definitivt besvarad, även spelbolagens system kan ändras med tiden. Sen kan man ju gå in lite djupare och rada upp dom bolag som kollar upp kunder väldigt noga resp. dom som inte är lika noga. Osv...

Senast redigerad av neonguy den 2011-02-09 klockan 22:12.
neonguy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat