Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-12, 00:27   #13
jaktenpamiljonen

jaktenpamiljonens avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 388

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

NATTENS NHL

New Jersey Devils - San Jose Sharks inkl OT&Penalty
Columbus Blue Jackets inkl OT&Penalty - Colorado Avalanche
---> 3.03 @ Unibet

Här har jag valt att lira en skön dubbel på två formstarka lag. Dessa är garderade med inkl övertid (OT) och straffar (Penalty) och jag ser en stor chans i att denna dubbel sitter.

* Devils - Sharks: Devils kommer till matchen med 3 raka segrar. De har 5 segrar och 1 förlust på de senaste 6 matcherna. Sharks likaså dock med 5 raka segrar. Sharks segrar är även mot betydligt bättre motstånd. Båda lagen har nästintill indentisk målskillnad de senaste 6 matcherna. Devils har 17:11 medan Sharks har 18:11. Skadeläget för Devils är jobbigt då man har legendaren och deras förstamålvakt Ed Brodeur borta. Detta är ett stort minus för Devils medan Sharks har sin forward Torrey Mitchell borta. Honom finns det gott om suplement för i Sharks. Här tror jag att Sharks drar det längsta stråt.
* Jackets - Avalanche: Om Devils - Sharks hade lika form så är inte fallet så i denna match. Jackets kommer från 3 vinster och 3 förluster på senaste 6 matcherna medan Avalanche har 1 vinst på de senaste 6. Man kommer från 5 raka förluster och här tror jag att det blir en till förlust. Jackets har en målskillnad på 19:17 medan Avalanche har 11:21. Inför matchen kommer Jackets utan Klelsa och Moreau medan Colorado kommer till matchen utan Cumskey, Galiardi, Mueller, Fleischmann, Quincey. Denna skadelista gör att Jackets chanser enligt mig bara ökar. Colorado har dock fått tillbaka Peter Forsberg men jag ser inte hur han utan matchform och med sina skadebekymmer direkt ska vända på Avalanches spel.

Mina spel för natten. Taget från min blogg. // JPM.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Mitt spread som följer mina spel från min blogg.

Bet & Love // Mr. X
jaktenpamiljonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat