Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-11, 15:00   #1
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nattens NHL 11/2


Foppa spelar i nattens match mellan Blue jackets - colorado! Kommer bli en match som man är tvungen att sitta och kolla på, ska bli roligt å se MR. foppatoffla på isen igen!

Kommer lägga en TV-peng på Colorado just för att Foppa gör debut.

Trevlig helg
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 16:07   #2
 
ildivinos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 123
Sharp$: 420
Standard

Yay, blir en liten peng på Colorado inatt.. Foppa lär vara en tändvätska för dom andra i laget och man har inte vunnit senaste fem.. måste vinna lite nu igen.

sen spelar jag medel på San Jose, devils är b2b och Hedberg står igen inatt och han brukar inte vara bra om han får spela 2 kvällar på raken och mot just Sharks är Hedberg 0-3 och 75.x%.. statsen talar emot alltså.

Pens borde vinna mot Islanders tycker jag men man vet ju aldrig med Isles och Pens har ju skador.. avstår nog
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av ildivino den 2011-02-11 klockan 16:09.
ildivino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 16:27   #3
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Jag lirar Islanders. Pens har haft svårt för dem under säsongen och med alla skador är 2.80 på Islanders spelbart.
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 17:32   #4
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Vill bara passa på att varna för Islanders målvaktssituation. Väntar på att få ett officiellt besked men värt att tänka på är att deras 4(!) första målvakter är allihopa skadade.

Inte omöjligt att Al Montoya får hoppa in i kassen.

Källa
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 18:41   #5
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Jag går på Sharks -1.5 till dryga tre ggr. Har sett Sharks två senaste matcher och de har sett ut som om det vore slutspel redan. Inte en enda sekund utan full energi på banan. New Jersey Devils var jag inte så imponerad av i natt även om de stundtals spelade ut Toronto, dock hade de märkligt svårt att träffa mål. Sharks är ju favoriter och jag ser mest värde i -1.5. Jag förlitar mig lite på turen samtidigt som jag har ett hjärta klappandes för Sharks. Men har de inte avgjort matchen innan slutskedet får jag hålla tummarna att de leder med ett och dunkar in det andra i tom kasse.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 18:41   #6
 
Johans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 44
Sharp$: 70
Standard

Lite ot men sitter för tillfället i Kanada och har således inga svenska tvkanaler.. någon som har en pålitlig stream till kvällens foppa debut?


Tack på förhand gubbar!
Johan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 18:57   #7
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Sök på länksamlingar ovan så kommer du hitta, in på myp2p eller vad den heter, där finns det bra!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 19:50   #8
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Borlänge/Sthlm/Marbella
Inlägg: 366
Sharp$: 703


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Foppa! Min största idol! Comeback!

Lite roligt hur betting och sport
Smittat av sig på min flickvän:

Jag - Åherregud! Foppa gör comeback inatt! Fan tänk om den inte går på tv?!
Flickvän: ta det lugnt, kan du inte hitta nån stream då?

Var lite roligt ögonblick när tjejen pratar om streams till en som det vore en kompis eller så

Kanske var lite OT men vart tvungen!
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 20:04   #9
 
ildivinos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 123
Sharp$: 420
Standard

viasat sänder matchen, annars kan man kolla på deras webbtjänst om man vill ha en säker (?) stream.. fast d kostar lite..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ildivino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 20:06   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tror faktiskt islanders vinner inatt, Pens har problem med produktionen utan malkin å crosby (ganska givet) och även om dem gjort det bra så är det flera som får mer istid än dem är van vid och mer produktiv tyngd att axla, Fleury har stått en hel del på slutet å det är inte omöjligt att Johnson lirar idag då det är back-to-back efter en tuff holmgång mot LA igår..

EDIT: ser att fler skrivit det nu
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2011-02-11 klockan 20:08. Anledning: EDIT:
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 21:32   #11
 
htsolna08s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 980
Sharp$: 1987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Några odds på foppa från betsafe

Mer spel - Total Icetime Peter Forsberg (COL)
Over 14:30 Minutes 1,85
Under 14:30 Minutes 1,85


Mer spel - Will Peter Forsberg (COL) score?
Yes 3,20
No 1,30


Mer spel - Number of points - Peter Forsberg (COL)
0 Points (Goals+Assists) 1,60
1 Points (Goals+Assists) 2,55
2 Points (Goals+Assists) 6,00
3 Points or more (Goals+Assists) 12,00
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 21:36   #12
 
htsolna08s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 980
Sharp$: 1987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08 Visa inlägg
Några odds på foppa från betsafe

Mer spel - Total Icetime Peter Forsberg (COL)
Over 14:30 Minutes 1,85
Under 14:30 Minutes 1,85


Mer spel - Will Peter Forsberg (COL) score?
Yes 3,20
No 1,30


Mer spel - Number of points - Peter Forsberg (COL)
0 Points (Goals+Assists) 1,60
1 Points (Goals+Assists) 2,55
2 Points (Goals+Assists) 6,00
3 Points or more (Goals+Assists) 12,00
Även Unibet har lite odds

1:05

Columbus Blue Jackets
-
Colorado Avalanche


+9

Hur många poäng (mål + assist) kommer spelaren att göra i matchen?
The player must skate in the game for bets to stand. Including Overtime. Official statistics counts.


Forsberg, Peter


0

2,25


1

2,80


2 eller mer

3,35


Kommer spelaren att göra minst ett mål i matchen?
The player must skate in the game for bets to stand. Including Overtime. Official statistics counts.


Forsberg, Peter


Ja

4,00


Nej

1,20
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 23:27   #13
 
jaktenpamiljonens avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 388


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

NATTENS NHL

New Jersey Devils - San Jose Sharks inkl OT&Penalty
Columbus Blue Jackets inkl OT&Penalty - Colorado Avalanche
---> 3.03 @ Unibet

Här har jag valt att lira en skön dubbel på två formstarka lag. Dessa är garderade med inkl övertid (OT) och straffar (Penalty) och jag ser en stor chans i att denna dubbel sitter.

* Devils - Sharks: Devils kommer till matchen med 3 raka segrar. De har 5 segrar och 1 förlust på de senaste 6 matcherna. Sharks likaså dock med 5 raka segrar. Sharks segrar är även mot betydligt bättre motstånd. Båda lagen har nästintill indentisk målskillnad de senaste 6 matcherna. Devils har 17:11 medan Sharks har 18:11. Skadeläget för Devils är jobbigt då man har legendaren och deras förstamålvakt Ed Brodeur borta. Detta är ett stort minus för Devils medan Sharks har sin forward Torrey Mitchell borta. Honom finns det gott om suplement för i Sharks. Här tror jag att Sharks drar det längsta stråt.
* Jackets - Avalanche: Om Devils - Sharks hade lika form så är inte fallet så i denna match. Jackets kommer från 3 vinster och 3 förluster på senaste 6 matcherna medan Avalanche har 1 vinst på de senaste 6. Man kommer från 5 raka förluster och här tror jag att det blir en till förlust. Jackets har en målskillnad på 19:17 medan Avalanche har 11:21. Inför matchen kommer Jackets utan Klelsa och Moreau medan Colorado kommer till matchen utan Cumskey, Galiardi, Mueller, Fleischmann, Quincey. Denna skadelista gör att Jackets chanser enligt mig bara ökar. Colorado har dock fått tillbaka Peter Forsberg men jag ser inte hur han utan matchform och med sina skadebekymmer direkt ska vända på Avalanches spel.

Mina spel för natten. Taget från min blogg. // JPM.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Mitt spread som följer mina spel från min blogg.

Bet & Love // Mr. X
jaktenpamiljonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-12, 00:55   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Islanders 4-0 efter första mot Pens.. kändes som en sån dag, hoppas alla som var inne å skrev också sitter på det spelet, även om det är långt kvar så känns det lovande iaf!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td