Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-12, 00:12   #54
Jespaah
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
Nope, var på steelers och över + lite andra props, ca +2u slutade den historien men det är ganska oväsentligt då jag inte heller har postat några lir i den här tråden och därav helt meningslös information.

Som sagt finns det en tråd för posts som din, precis som det finns en avreagerings-tråd för när det går dåligt. Lyckas vi hålla dessa posts i dem trådarna blir forumet mycket bättre och mer funktionellt.

Ursäkta den bryska tonen men det var lite som den sista droppen i den fulla bägaren för mig.

Okej gött att du gick positivt i alla fall. Förstår ändå inte hur man inte bara kan säga "grattis" eller något liknande, är de sån enorm avundsjuka om någon gått bra? Okej det är lugnt men knappast jag som fyllt den där bägaren du pratar om, så låt de inte gå ut över mig.

Och Arch kan du tänka dig att det hände trots att jag inte postade innan.. Inte fel att gå mer + unitmässigt sett på 1 match än vad du gjort på snart 500 matcher.

Såna här påhopp som gör så att man skiter i att posta innan här på sharps till att börja med.

BOL iaf.

Senast redigerad av Jespaah den 2011-02-16 klockan 16:43.
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng