Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-06, 23:37   #46
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

dollahs eller... omg missar början!
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-07, 03:40   #47
 
Lukes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Lund
Inlägg: 84
Sharp$: 2068

Luke Travar
Stats: 90 - 126 - 1
ROI: 125.81%
Vinstprocent: 41.67%

Standard

Grym match! Precis så här en super bowl ska vara, oviss fram till sista spelet.

Kul att cheeseheadsen fick vinna, även om jag spelat på steelers. Gick ändå plus totalt tack vare sidospelen så helt klart över förväntan ekonomiskt också.

Nu blir det att däcka pga av skräpmats-overload, livsfarligt mkt kalorier man trycker i sig under ett sånt här evenemang
Luke är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-07, 03:55   #48
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Nice med Packers vinst till slut.

över 51.5 casha fint också

Nästa år vinner Patroits! GO PATS!
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-07, 18:15   #49
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

Grym match! Perfekt för mig att Packers bara mäktade med FG där på slutet.

Inge fel att gå +35 units på matchen heller! 5/5

http://www.spreadsheet.se/nfl10-11

Känns som en evighet till nästa säsong! Längtar efter att kunna fada JohnAntony på rekatochklart återigen!!

BOL alla i fortsättningen nu!
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-07, 20:26   #50
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jespaah Visa inlägg
Grym match! Perfekt för mig att Packers bara mäktade med FG där på slutet.

Inge fel att gå +35 units på matchen heller! 5/5

http://www.spreadsheet.se/nfl10-11

Känns som en evighet till nästa säsong! Längtar efter att kunna fada JohnAntony på rekatochklart återigen!!

BOL alla i fortsättningen nu!
Det finns en tråd för totalt meningslösa posts som denna, https://www.sharps.se/forums/offtopic...gdunkartraden/ Håll ditt skryt och efterhands postande där, jag menar vad ska folk med den här informationen och ditt spreasheet till nu när säsongen är över och superbowl redan är lirat?
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-07, 20:33   #51
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
Det finns en tråd för totalt meningslösa posts som denna, https://www.sharps.se/forums/offtopic...gdunkartraden/ Håll ditt skryt och efterhands postande där, jag menar vad ska folk med den här informationen och ditt spreasheet till nu när säsongen är över och superbowl redan är lirat?

Sry

Antar du var på steelers och under.. ville bara dela med mig lite av bästa SB jag haft när det gäller betting. Det är visst jävligt svårt att visa glädje för andra idag, vad är problemet.

Men men ber om ursäkt om jag förolämpade någon
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-07, 20:51   #52
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Nope, var på steelers och över + lite andra props, ca +2u slutade den historien men det är ganska oväsentligt då jag inte heller har postat några lir i den här tråden och därav helt meningslös information.

Som sagt finns det en tråd för posts som din, precis som det finns en avreagerings-tråd för när det går dåligt. Lyckas vi hålla dessa posts i dem trådarna blir forumet mycket bättre och mer funktionellt.

Ursäkta den bryska tonen men det var lite som den sista droppen i den fulla bägaren för mig.
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-07, 21:19   #53
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jespaah Visa inlägg
Det är visst jävligt svårt att visa glädje för andra idag, vad är problemet.


__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1), j.houston (+1), papak (+1)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-12, 00:12   #54
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
Nope, var på steelers och över + lite andra props, ca +2u slutade den historien men det är ganska oväsentligt då jag inte heller har postat några lir i den här tråden och därav helt meningslös information.

Som sagt finns det en tråd för posts som din, precis som det finns en avreagerings-tråd för när det går dåligt. Lyckas vi hålla dessa posts i dem trådarna blir forumet mycket bättre och mer funktionellt.

Ursäkta den bryska tonen men det var lite som den sista droppen i den fulla bägaren för mig.

Okej gött att du gick positivt i alla fall. Förstår ändå inte hur man inte bara kan säga "grattis" eller något liknande, är de sån enorm avundsjuka om någon gått bra? Okej det är lugnt men knappast jag som fyllt den där bägaren du pratar om, så låt de inte gå ut över mig.

Och Arch kan du tänka dig att det hände trots att jag inte postade innan.. Inte fel att gå mer + unitmässigt sett på 1 match än vad du gjort på snart 500 matcher.

Såna här påhopp som gör så att man skiter i att posta innan här på sharps till att börja med.

BOL iaf.

Senast redigerad av Jespaah den 2011-02-16 klockan 16:43.
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-12, 00:21   #55
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jespaah Visa inlägg
Och Avej kan du tänka dig att det hände trots att jag inte postade innan.. Inte fel att gå mer + unitmässigt sett på 1 match än vad du gjort på snart 500 matcher.
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$

Senast redigerad av Arch den 2011-02-12 klockan 01:58.
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-12, 01:06   #56
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jespaah Visa inlägg
Okej gött att du gick positivt i alla fall. Förstår ändå inte hur man inte bara kan säga "grattis" eller något liknande, är de sån enorm avundsjuka om någon gått bra? Okej det är lugnt men knappast jag som fyllt den där bägaren du pratar om, så låt de inte gå ut över mig.

Och Avej kan du tänka dig att det hände trots att jag inte postade innan.. Inte fel att gå mer + unitmässigt sett på 1 match än vad du gjort på snart 500 matcher.

Såna här påhopp som gör så att man skiter i att posta innan här på sharps till att börja med.

BOL iaf.
Win. Tror du vi skriver så här till dig för att vi vill du ska fortsätta posta efterhandslir och jaga grattulationer i trådar du inte bidragit i? Gör det i skryt-tråden eller pröva att posta dina lir innan matcherna liras så kanske du kan få dig ett grattis.

Sen oerhört patetiskt och barnsligt av dig att jämför dina efterhands-stats på en enstaka match med arch ~500 lir, kom tillbaka när du bidragit lika mycket som arch gjort här på forumet och postat lika många lir öppet innan matcherna är slut...
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-12, 16:52   #57
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jespaah Visa inlägg
Okej gött att du gick positivt i alla fall. Förstår ändå inte hur man inte bara kan säga "grattis" eller något liknande, är de sån enorm avundsjuka om någon gått bra? Okej det är lugnt men knappast jag som fyllt den där bägaren du pratar om, så låt de inte gå ut över mig.

Och Avej kan du tänka dig att det hände trots att jag inte postade innan.. Inte fel att gå mer + unitmässigt sett på 1 match än vad du gjort på snart 500 matcher.

Såna här påhopp som gör så att man skiter i att posta innan här på sharps till att börja med.

BOL iaf.
Efterhandare är något som hör hemma på R&K,ditt påhopp på Dr Arch är en solklar;
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-15, 20:22   #58
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

eddieh: Säger inget som inte är sant, ska han börja posta saker mot mig så får han vara beredd på något tillbaka. Återigen sry för att jag skrev något från första början, verkar vara alldeles för stora egon på denna sidan för att kunna berömma när det gått bra för någon annan. Antar att ni inte hade kommit med samma saker om de hade varit t.ex iCash eller liknande, nej då hade ni väl fjäskat istället. Tack för mig lycka till med alla spel i framtiden.
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-16, 00:15   #59
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2160
Standard

Hahaha men är det inte Jespaah som var "expert" hos Bettingforce och kopierade mina lir rakt av till och med motiveringen? Jo det måste vara du
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
superduffy (+1), eddieh (+1)
papak är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-16, 16:30   #60
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Hahaha men är det inte Jespaah som var "expert" hos Bettingforce och kopierade mina lir rakt av till och med motiveringen? Jo det måste vara du

haha men shit tro de om du vill rekade en massa basketspel och ett av de råkade vara samma som ditt. Men med ditt ego så tror du självklart att alla kopierar DINA spel. Var många gånger vi var på olika sidor. Ser inte hur det har att göra med detta heller, men men, some people just want to watch the world burn..

Gick inte du tout...?
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td