Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-12, 01:06   #56
fuzzy_
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jespaah Visa inlägg
Okej gött att du gick positivt i alla fall. Förstår ändå inte hur man inte bara kan säga "grattis" eller något liknande, är de sån enorm avundsjuka om någon gått bra? Okej det är lugnt men knappast jag som fyllt den där bägaren du pratar om, så låt de inte gå ut över mig.

Och Avej kan du tänka dig att det hände trots att jag inte postade innan.. Inte fel att gå mer + unitmässigt sett på 1 match än vad du gjort på snart 500 matcher.

Såna här påhopp som gör så att man skiter i att posta innan här på sharps till att börja med.

BOL iaf.
Win. Tror du vi skriver så här till dig för att vi vill du ska fortsätta posta efterhandslir och jaga grattulationer i trådar du inte bidragit i? Gör det i skryt-tråden eller pröva att posta dina lir innan matcherna liras så kanske du kan få dig ett grattis.

Sen oerhört patetiskt och barnsligt av dig att jämför dina efterhands-stats på en enstaka match med arch ~500 lir, kom tillbaka när du bidragit lika mycket som arch gjort här på forumet och postat lika många lir öppet innan matcherna är slut...
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng