Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-13, 13:56   #54
poja_90

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 485
Standard

Sampdoria - Bologna 2 DnB 2.80

väljer att lira detta då precis som det sagts tidigare om sampdorias usla form och bolognas form som pekar uppåt. Sampdoria lär sakna kvalité på topp med unge macheda jämfört med Pazzini/cassano på topp. Men de har även ett bra mittfält med Palombo, Poli och Guberti som kan hota med ett mål.

Cagliari - Chievo (0 : 0,25) 2 1.99

Chievo har inte förlorat i ligan på 6 matcher och har en grym form. De har 1 förlust på de 6 senaste matcherna och den kom emot palermo i den Italienska cupen 1-0.

06/02-11 Serie A Lazio vs. Chievo 1:1
02/02-11 Serie A Chievo vs. Napoli 2:0
30/01-11 Serie A Brescia vs. Chievo 0:3
23/01-11 Serie A Chievo vs. Genoa 0:0
16/01-11 Serie A Catania vs. Chievo 1:1
12/01-11 Coppa Italia Palermo vs. Chievo 1:0
09/01-11 Serie A Chievo vs. Palermo 0:0

Cagliari har även dem en ganska bra form med 4 vinster på de 6 senaste matcherna, men har även förlorat spelaren A.Matri till juventus för ett kort tag sen och han stänkte även in 2 mål emot dem på hemmaplan i den senaste matchen och det måste ha svidit för grabbarna.

Spelar även på Cesena - Udinese 2 2.0

Udinese har en otrolig form bra form och vinner allt just nu och de har vunnit mig pengar varje vecka de senaste veckorna, Så jag ska inte svika dem denna vecka o jag hoppas att dem inte sviker mig heller

Sedan har jag även spelat på bottenmötet i Levante - Almeria, Bortalaget att göra över 1.5 mål 2.65.

Levante kanske har en bättre form med den senaste vinsten borta mot villareal och vann även hemma mot getafe matchen innan det. Men tror inte att ett bottengäng som levante tar 3 raka segrar, den sviten tar slut när de möter ett hungrigt Almeria!
Enligt mig är Almeria ett bättre lag än levante, De har ju trots allt en liten argentinsk stjärna i laget i Pablo Piatti, Han må blanda o ge men han är trots allt en duktig spelare.
Jag tror inte att almeria kommer ge upp denna match utan en fight och kommer att kämpa för att ta alla poäng. Almerias 3 senaste vinster har vart resultatet 3-2. Har för mig att de har legat under i 2/3 av dessa matcher och sedan vänt. Så man kanske ska hoppas att Levante tar en tidig ledning idag så att almeria kan kämpa fram 2 mål!
3-2 kanske också är ett bra resultat spel till almeria? Ska kika på oddset. Japp, 30 gånger pengarna på 2-3 till almeria, det lägger vi in en liten slant på!

Senast redigerad av poja_90 den 2011-02-13 klockan 13:59.
poja_90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat