Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-13, 09:39   #46
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 136
Sharp$: 587

Jackee Totals 2-6 - Avslut
Stats: 116 - 95 - 0
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 54.98%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linusjkpg Visa inlägg
Tackar för denna dubbeln, satt som en smäck.
Var så lite så!

Idag blir det att spela på två matcher till och där båda hittas i spanska andra ligan. Anser att dagens matcher inte är lika "säkra" som de igår men oddsen är alldeles för bra med tanke på att båda lagen till hör toppskiktet och motståndarna ligger i botten/mitten utav ligan. Vilket gör att jag håller mig till 2u.

OBS STARTTID PÅ FÖRSTA MATCHEN.
2011-02-13 12:00FotbollTeneriffa vs Rayo Vallecano 2 FT 10 2.750

Teneriffa är ligans näst sämsta lag hemma och har 2 vinster, 5 oavgjorda och 5 förluster. Kollar man på både hemma och borta så hittar man de fortfarande näst sist i tabellen.

Likt det andra ö-laget så har de haft stora problem och mycket beror på skadorna som de har haft. En del har kommit tillbaka så det ser ljusare ut men skadorna finns fortfarande kvar.

Rayo Vallecano är ligans näst bästa lag borta och har 6 vinster, 3 oavgjorda och 3 förluster. Kollar man på både hemma och borta så hittar vi Madrid laget först i tabellen.

Rayo Vallecano har också någon spelare borta, men det är absolut inte lika illa som Teneriffa.

Teneriffa har på de senaste fyra matcherna spelat 3 oavgjorda och vunnit en. Medan Rayo Vallecano har 4 vinster.

2011-02-13 17:00FotbollCórdoba vs Celta Vigo 2 FT 10 2.200

Córdoba har 4 vinster, 6 oavgjorda och 2 förluster om man kollar matcher de har spelat hemma. Kollar man alla matcher hittar vi den på en 15 plats (av 22).

Till den här matchen har de en del bekymmer och skade/avstängninglistan är lite större än vanligt. Samtidigt har de fått tillbaka några från långtidsskador, men de kommer med största sannolikhet inte spela idag.

De senaste 4 matcherna har det blivit 2 vinster, 1 oavgjord och 1 förlust för Córdoba.

Celta Vigo är ligans bästa lag borta med 6 vinster, 5 oavgjorda och 1 förlust.
Kollar man alla matcher så hittar vi de på en andra plats i ligan.

Celta Vigo har bara egentligen bara en plats att hitta en ny spelare till, annars så har de samma trupp som de senaste matcherna.

De senaste 4 matcherna har det blivit 2 vinster och 2 oavgjorda för Celta Vigo.

Har ni några frågor angående de två matcherna eller någon annan i Spanien så är det bara att "hojta" till så ska jag försöka besvara de.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fangtastic (+3), Wannabetta (+4), mim1133 (+3)

Senast redigerad av Jackee den 2011-02-13 klockan 09:44.
Jackee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-13, 09:55   #47
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 10
Sharp$: 97

Shitsheet
Stats: 29 - 28 - 1
ROI: 131.44%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Bremen - Hannover till 5x pengarna!?

Senaste mötet vann Hannover med 4-1. Hannover har förvisso bara lyckats vinna en av de 22 senaste mötena lagen emellan, men är det bättre laget i år vilket tabellpaceringen vittnar om.

Bremen saknar Naldo, Ayik, Boenisch, Daniel Jensen, Christian Vander och Wesley.

Hannover saknar viktige anfallaren Moa Abdellaoue och eventuellt även Didier Ya Konan. Schlaudraff är tillbaka.

En match som kan sluta hur som helst om ni frågar mig, så 5x pengarna på Hannover är taget.
kinish är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-13, 10:14   #48
BHF
 
BHFs avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 2030
Standard

Jag har också spelar Rayo Vallecano då Tenerife saknar avstängde Kitoko och skadade Mikel (19 matcher 2 mål) och Ricardo (21 matcher), medan Rayo Vallecano saknar långtidsskadade Amaya (17 matcher) och Salva (0 matcher). Viktige Aganzo (13 matcher, 4 mål) är tillbaka efter skadan.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
BHF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-13, 10:47   #49
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 341
Sharp$: 936
Standard

Bra rekar jacke! Hänger med på Rayo fast jag tar över 1.5 på laget istället till 2.50 @ Bet365. Rayo har gjort minst 2 i 4 raka matcher och tror de fortsätter trenden mot ett skadeskjutet Teneriffa.
Bolt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-13, 10:59   #50
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 6
Sharp$: 34
Standard

Är långt ifrån någon fotbollskännare men funderar lite i dessa banor.

Sampdoria - Bologna +0.5 till 1.825

Sampdorias formkurva pekar nedåt medan Bolognas snarare pekar uppåt. Senaste resultaten talar väl inte riktigt sitt tydliga språk då nivån på motståndet varierat för lagen men jag tycker mig ändå se en trend. Faktum är att man behöver gå tillbaka sex matcher till 19/1 för att hitta en Sampdoria-vinst (på straffar mot Udinese i cupen).

Första gången jag delar med mig av mina tankar här så det är fritt fram att såga mina funderingar.
bitsocker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-13, 11:23   #51
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bitsocker Visa inlägg
Är långt ifrån någon fotbollskännare men funderar lite i dessa banor.

Sampdoria - Bologna +0.5 till 1.825

Sampdorias formkurva pekar nedåt medan Bolognas snarare pekar uppåt. Senaste resultaten talar väl inte riktigt sitt tydliga språk då nivån på motståndet varierat för lagen men jag tycker mig ändå se en trend. Faktum är att man behöver gå tillbaka sex matcher till 19/1 för att hitta en Sampdoria-vinst (på straffar mot Udinese i cupen).

Första gången jag delar med mig av mina tankar här så det är fritt fram att såga mina funderingar.
Den är inte dum alls, har funderat i samma banor själv. Samps anfall ser högst mediokert ut.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-13, 11:28   #52
 
jaktenpamiljonens avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 388


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Wacker Innsbruck - Salzburg
---> 2.10 @ Unibet

Här möts Salzburg som flera av er säkert känner till efter förra säsongens goda resultat i Europa League. De möter Wacker Innsbruck i inhemska Österrikiska ligan. Salzburg jagar vinst för att sluta 1a eller 2a plats som leder ut i europacupspel. Salzburg har en del riktigt bra spelare som Eddie Gustaffson (Grym svensk målvakt), Robert Vittek (forward Slovakisk landslagsman som gjorde bra ifrån sig i VM), Alan Carvalho (Brasiliansk 21 årig forward som spås en lysande framtid). Det är klasskillnad mellan lagen och Innsbruck kommer fortsätta att hålla nere i botten som de gjort de senaste säsongerna.

Cesena - Udinese
---> 2.00 @ Unibet


Cesena kommer till denna match med 4 förluster och 2 oavgjorda senaste 6 med en målskillnad på 4:10. Man har den nästsämsta formen i serien. Udinese däremot har den näst bästa formen i serien senaste 6 matcherna då man vunnit 4, 1 oavgjord och en förlust. I dessa vinster har lag som Genoa, Inter och Juventus fått se sig slagna. Man har en målskillnad på 16:9. Till matchen kommer Cesena utan Jimenez som är avstängd medan Udinese får klara sig utan Basta, Ferronetti och målvakten Handanovic. Denna match kommer bli intressant och 2 gånger pengarna ser jag som absolut spelvärt på ett Udinese i form.

Brescia +1 - Lazio X (hcp: 1-0)
---> 4.20 @ Unibet


Brescia kommer till matchen med 2 vinster,1 oavgjord och 3 förluster senaste 6 med en målskillnad på 7:8. Lazio kommer med 2 vinster, 2 oavgjorda och 2 förluster med en målskillnad på 6:6. Denna match är lite av en måstematch för båda lagen. Brescia måste ta sig ur träsket och samla poäng för att hålla kvar i Serie A. Lazio däremot måste vinna för att hänga på lagen i toppen i jakten på CL plats och Ligavinst. Här har jag spelat Brescia - Lazio (1-0). Innebär att Brescia leder med 1 mål från start. Dessa lag tenderar att spela väldigt tajt mot varandra och jag tror på uddamålsseger för Lazio i denna match. 4.20 på att Lazio vinner med uddamålseger är ett väldigt spelvärt odds. Brescia kommer till spel utan Dallamano och Sereni medan Lazio kommer utan Radu, Rocchi, Mehgni, Garrido, Diaktie och Del Nero. Skadeläget ser värre ut än vad det är i Lazio. I denna match så är det bara Radus position som kommer bli svår att fylla upp med samma kvalite. Här tror jag att Lazio vinner med 0-1 i jakten på topplagen.

Juventus +1 - Inter X (hcp: 1-0)
---> 4.25 @ Unibet


Juventus kommer till matchen med 2 vinster, 1 oavgjord och 3 förluster med en målskillnad på 7:9. Inter däremot kommer med 5 vinster och 1 förlust med en målskillnad på 19:11. Även i denna match spelar jag på att ett lag ska vinna med uddamålseger. Här håller jag Inter som det starkare laget och det visar dom även formmässigt. Dock så är detta ett rivalmöte och jag tror att Juventus kommer göra allt för att vinna denna match. En vinst ikväll mot Inter skulle kunna ändra på hela säsongen då en självförtroende boost är det som behövs för Juventus. Inter dock behöver vinna för attt hänga på Milan och Napoli i toppen. Juventus kommer till matchen utan Rinaudo, De Ceglie, Quagriella och Traore. Inter kommer till Turin utan Stankovic, Mariga, Lucio, Samuel, Milito och Chivu. Här tror jag att Inter trots allt tar en uddamålsvinst med 0-1 alternativt 1-2 då de måste vinna i jakten på ligatiteln.

Mina fotbollspel idag. Tagna från min blogg //JPM
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Mitt spread som följer mina spel från min blogg.

Bet & Love // Mr. X
jaktenpamiljonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-13, 11:38   #53
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

2011-02-13 21:15SuperligaBraga vs Porto 2 FT 0.5 2.030


SC Braga

Goalkeeper

Artur, Appearances 6 Goal 0
Marcos, Appearances 0 Goal 0

Defenders

A. Rodríguez, Appearances 13 Goal 0
Paulão, Appearances 10 Goal 1
Miguel Garcia, Appearances 9 Goal 0
Sílvio, Appearances 11 Goal 1
Kaká, Appearances 1 Goal 0

Midfielders

Marcio Mossoró, Appearances 10 Goal 2
Hélder Barbosa, Appearances 6 Goal 3
Leandro Salino, Appearances 13 Goal 1
Custodio, Appearances 4 Goal 1
Hugo Viana, Appearances 12 Goal 1
Vandinho, Appearances 15 Goal 0

Attackers

L. Keita, Appearances 2 Goal 1
Lima, Appearances 17 Goal 6
A. Meyong Zé, Appearances 7 Goal 2
Alan, Appearances 17 Goal 2
Elton, Appearances 6 Goal 0

Frånvarande

U. Echiejile, Appearances 16 Goal 0
Guilherme Marques, Appearances 4 Goal 1
Paulo César, Appearances 14 Goal 5
Elton, Appearances 6 Goal 0

Sålda:

Moises
Aguiar
Mattheus
Felipe (Fd förstamålvakt)

Braga har denna säsong inte levt upp till förr årets succe och parkerar på en 6:e plats i ligan. Man har dessutom tappat 4 tongivande spelare i januarifönstret vilket känns märkligt. Porto ångar på och saknar Falcao och Pereira.

Tror Porto tar alla poängen ikväll.

Senast redigerad av RobinD den 2011-02-13 klockan 11:41.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-13, 12:56   #54
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 94
Sharp$: 485
Standard

Sampdoria - Bologna 2 DnB 2.80

väljer att lira detta då precis som det sagts tidigare om sampdorias usla form och bolognas form som pekar uppåt. Sampdoria lär sakna kvalité på topp med unge macheda jämfört med Pazzini/cassano på topp. Men de har även ett bra mittfält med Palombo, Poli och Guberti som kan hota med ett mål.

Cagliari - Chievo (0 : 0,25) 2 1.99

Chievo har inte förlorat i ligan på 6 matcher och har en grym form. De har 1 förlust på de 6 senaste matcherna och den kom emot palermo i den Italienska cupen 1-0.

06/02-11 Serie A Lazio vs. Chievo 1:1
02/02-11 Serie A Chievo vs. Napoli 2:0
30/01-11 Serie A Brescia vs. Chievo 0:3
23/01-11 Serie A Chievo vs. Genoa 0:0
16/01-11 Serie A Catania vs. Chievo 1:1
12/01-11 Coppa Italia Palermo vs. Chievo 1:0
09/01-11 Serie A Chievo vs. Palermo 0:0

Cagliari har även dem en ganska bra form med 4 vinster på de 6 senaste matcherna, men har även förlorat spelaren A.Matri till juventus för ett kort tag sen och han stänkte även in 2 mål emot dem på hemmaplan i den senaste matchen och det måste ha svidit för grabbarna.

Spelar även på Cesena - Udinese 2 2.0

Udinese har en otrolig form bra form och vinner allt just nu och de har vunnit mig pengar varje vecka de senaste veckorna, Så jag ska inte svika dem denna vecka o jag hoppas att dem inte sviker mig heller

Sedan har jag även spelat på bottenmötet i Levante - Almeria, Bortalaget att göra över 1.5 mål 2.65.

Levante kanske har en bättre form med den senaste vinsten borta mot villareal och vann även hemma mot getafe matchen innan det. Men tror inte att ett bottengäng som levante tar 3 raka segrar, den sviten tar slut när de möter ett hungrigt Almeria!
Enligt mig är Almeria ett bättre lag än levante, De har ju trots allt en liten argentinsk stjärna i laget i Pablo Piatti, Han må blanda o ge men han är trots allt en duktig spelare.
Jag tror inte att almeria kommer ge upp denna match utan en fight och kommer att kämpa för att ta alla poäng. Almerias 3 senaste vinster har vart resultatet 3-2. Har för mig att de har legat under i 2/3 av dessa matcher och sedan vänt. Så man kanske ska hoppas att Levante tar en tidig ledning idag så att almeria kan kämpa fram 2 mål!
3-2 kanske också är ett bra resultat spel till almeria? Ska kika på oddset. Japp, 30 gånger pengarna på 2-3 till almeria, det lägger vi in en liten slant på!

Senast redigerad av poja_90 den 2011-02-13 klockan 12:59.
poja_90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-13, 13:52   #55
 
mattiaspolancos avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 93
Sharp$: 551


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vad kul att se att ni tippar Bologna här, jag har själv gjort det och sitter på en riktigt spännande trippel trots att jag aldrig brukar lägga parlays.

Nervöst. Lycka till ni som tippar Bologna.
mattiaspolanco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-13, 14:16   #56
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 12
Sharp$: 31
Standard

3-0 sampdoria efter 15 minuter. Någon som ser matchen som kan beskriva vad som händer?
bobie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-13, 14:17   #57
 
mattiaspolancos avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 93
Sharp$: 551


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Då får man säga varsågod för årets jinx.
mattiaspolanco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-13, 15:31   #58
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

dagens magkänsla; lite väl högt med 2.90 på Bolton hemma?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-13, 17:44   #59
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
dagens magkänsla; lite väl högt med 2.90 på Bolton hemma?
ångrar man ju att man inte la såhär med facit i hand

Tror real har fått upp ångan igen, och eftersom barca tappade poäng igår så har man ju läge att ta in poäng, tror inte man missar det, dessutom halvdan form med 2 förluster i rad för Espanyol och deras kanske bästa spelare Pablo Osvaldo (14 matcher 7 mål 3 ass) är ett ? inför..

Jag lirar -1,5 och tror att Real gör jobbet idag!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-13, 20:05   #60
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 146
Sharp$: 483

AndreasH
Stats: 67 - 64 - 8
ROI: 101.79%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
ångrar man ju att man inte la såhär med facit i hand

Tror real har fått upp ångan igen, och eftersom barca tappade poäng igår så har man ju läge att ta in poäng, tror inte man missar det, dessutom halvdan form med 2 förluster i rad för Espanyol och deras kanske bästa spelare Pablo Osvaldo (14 matcher 7 mål 3 ass) är ett ? inför..

Jag lirar -1,5 och tror att Real gör jobbet idag!
Har kört på samma.. Casillas rött kort 2:a min..
AndreasH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td