Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-14, 17:00   #16
Korsikanen
 
Korsikanens avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Falun/Stockholm
Inlägg: 363
Sharp$: 1

Tävlingsallsvenskan
Stats: 30 - 31 - 5
ROI: 95.88%
Vinstprocent: 49.00%

Standard

Alltså, vad är det du vill egentligen? Hjälp mig förstå för jag greppar det inte. Först säger du att folk bara borde reka när de har något speciellt att komma med, och sedan att i princip bara grova överodds borde rekas? Det kan absolut finnas värde i 1.97 på ett under/över, faktum är som fondell säger, att det är där såna odds ligger om det inte är t.ex under på ett barca spel. Faktum är att de odds du verkar vilja ha är extremt sällsynta, och det är såna du vill ha rekar på? Då kommer det inte bli mycket aktivitet på rek-delen av forumet iallafall.


Att du sedan stör dig på folk som syns fast de enligt dig slänger upp "dåliga" rekar, det är ditt val, men såna tenderar till att sålla ut sig själva tids nog. Att du själv har satt 4/4 säger ingenting i långa loppet. Att du sen pratar om att folk bara vill göra sig ett namn och synas, jag får intrycket att du är en av dem. Att vilja utvecklas till en bättre rekare/spelare är all good, men hur har du tänkt dig att det ska ske om du anser att alla borde ligga på den nivån redan? Vad sägs om att konstruktivt ge respons istället till rekar som du anser är dåliga? Att skriva en wall of text där du gnäller kommer inte hjälpa någon.

Mvh
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
saman (+5), Gb (+5), Vlad (+5)
Korsikanen är inte uppkopplad   Ge poäng