Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-14, 20:13   #24
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av R9B1N Visa inlägg
Ja, tänka sig! Tur att du skriver för 80 personer så du fyller ut för sånna som mig som inte orkar skriva

Och jag läser på denna sida varje dag även om jag inte "syns", jag har dock sett såpass mycket från din sida för att dra slutsatsen att du inte är den skarpaste kniven i lådan. Du har ändå lyckats att bli den personen som syns mest och gapar mest på bara en månad, en bedrift i sig, grattis till dig din uppmärksamhetssökande nolifer. Lycka till med dina livereferat i chatten, säkert många som älskar se chatten bli sönderspammad av onödigt dravvel.
Du ska dock ha cred för att du kommentera en sport du aldrig någonsin har sett och hoppade på spelarna för att dom sög när du inte har en aning om vad du ens tittar på, det är humor på hög nivå, det förgyllde iaf Superbowl för mig detta året (ni som var inne i chatten vet vad jag pratar om)

Akta så inte Qirren bannar dig 10 minuter denna gång så du får skapa en till tråd vettja, dina trådar uppfyller så stor funktion!
Ja, det är ju trevligt att den stora gruppen kan ha kul åt andra personer. Jag bjuder på det, men har tanken slagit dig någongpng att det finns självironi och att en del kanske kastar ut sig saker utan att det är seriöst? Om inte kan du ju ta en koll på mina två inlägg i avreageringstråden! Men hellre smart och ensam än dum med många!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng