Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666
Ja, det märks att du aldrig ställt krav på varken dig själv eller din omgivning. Men faktum är, har du otroligt bra betalt så bör man också kunna ställa än högre krav. Och om någon gör något dåligt i SB så är det berättigat att framföra kritik. Du däremot sitter och tycker att dessa gjorde en helt klockren insats och inget kunde göras bättre, samt att ingen ens var i närheten av dålig. Självkritik har du aldrig hört talas om heller va? Hade det varit glada amatörer så hade jag nog inte sågat en viss person där längs fotknöälarna, men med den lönen ska han prestera bättre. Men det kanske du lär dig en dag.
|
Antar att du menar Superbowl här? Intressant att DU av alla människor har en åsikt om detta, du vet inte ens vad det är för sport. För övrigt va jag inte inne i chatten under mitt nick, då jag var hos en polare och kollade matchen, och skrev såldedes inget i chatten. Så du måste drömt/hittat på att jag tyckte "dessa gjorde en klockren insats", för jag sa inte ett ord i chatten under natten, jag kollade matchen och skrattade åt dig emellanåt.
Känns rätt lönlöst att diskutera med dig samt att vi är ganska offtopic, så jag ska sluta skriva i din fantastiska tråd nu, och låta dom som vill diskutera göra detta.