Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-14, 21:09   #41
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gb Visa inlägg
"Det tydligaste är att vid en dålig start så försvinner skrivandet i speldagboken".

Anledningen till att folk inte fortsätter med sina dagböcker har väl du inte en blekaste aning om? Du SPEKULERAR i att dagböcker avlslutas så fort det går dåligt, kan säkert stämma i ett och annat fall. Men det har aldrig slagit dig att folk i det stora hela har andra saker att göra än att skriva rekar långa som romaner? Som för övrigt antagligen INGEN orkar läsa iaf. Kan det helt enkelt kanske vara så att man kanske börjar på en dagbok, och sen inser efter ett tag att man faktiskt inte har tiden till att skriva i den? Men du som har gått 4/4 har en väldigt massa åsikter om hur det ska vara, helt ok, vi lever i ett demokratiskt land. Men kan du inte ta till dig att andra tycker helt annorlunda så kommer få att lyssna på dig. Kom igen när du åtminstone har rekat en 200 spel, så får vi se hur det låter.
Jag skrev också att alla dagböcker inte läggs ner av den anledningen att de går dåligt emn tar du dig en titt där så ser du ett mösnter. Jag skiter i om det finns 10 000 nya dagböcker i morgon som sen avslutas ifall det går dåligt, men kan vi inte utveckla forumet tillsammans, för det är ju trots allt vi medlemmar som sätter ribban här.

Det har även diskuterats i om att höja nivån i de vanliga "dagens-trådarna" och inte ens där är folk ense. Mitt syfte är inte att vi alla ska tycka likadant men däremot att vi ska ställa mer krav på oss själva, det borde inte vara så svårt, eller?

Jag har som sagt gjort långt över 200 rekar i mitt liv men som jag sa så delar jag med mig utav det bästa bara, jag vill inte att folk ska rygga mig med ett knappt värde. Jag kommer med rekar när jag har något bra att säga. Som jag skrev om Micke Nybrink inom travet, han har idéer i varje lopp. Tro fan man blir en förlorande spelare om man hela tiden måste ha bra idéer. Acceptera istället att det ibalnd inte finns något spelvärde. Sen kan man spela ändå emn kom inte med rekar då. Jag är kanske en perfektionist men låt mig vara det då!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng