Citat:
Ursprungligen postat av Luckystrike
[...]
Men hela den här diskussionen du tar upp är egentligen inte så intressant. Eller, visst kan jag tycka den är intressant, men den kommer nog knappast leda någon vart. Folk som är oseriösa kommer fortsätta vara oseriösa, och inte lyssna på detta tex. Vad som istället är intressant är att föra en diskussion om vad som kan bli bättre istället för att klaga på massa användare. Jag menar, alla måste få finnas och alla kan inte vara spelexperter och låt en del okunniga få verka kunniga, det är inte hela världen. Sen när en stor mängd av användarna på den här sidan faktiskt härjat på Rekatochklart tidigare så är det ju pretty obvious att inte heller detta forum blir det mest seriösa. Jag tror heller inte det behövs, det går o finna en bra mix. Det är bara att nonchalera det idiotiska om man är hyfsat clever. Vad jag menade i mitt inlägg är istället att det ska finnas några experter "över" dessa personer förutom då Admins. Det blir för många självutnämnda experter annars, kan jag tycka i alla fall.
Du citerade mitt inlägg men kom egentligen bara med massa egna åsikter på saker jag inte ens tagit upp. Inte hela världen dock.
Mvh
|
Jag ska bättre mig och svara på det jag citerar

Men det jag gör är inte att jag klagar på allting som vissa verkar tro. Det jag säger är att vi måste vara kritiska mot oss själva och att vi är de som utvecklar forumet. Ställer vi krav på oss själva skapar vi det bästa forumet, men ställer vi inte dessa krav så kommer inte den bästa informationen fram på lång sikt. En del clever kommer att sluta skriva helt, och det kommer starta nya forum etc. Bättre att då göra det som finns till något bättre. Men du har så klart rätt i det mesta du skriver, men jag vet inte om jag håller med när det gäller dessa "utnämnda experter". Men jag tycker att ett system åt det hållet helt klart kommer höja sidan.
Jag ville väcka tankar hos medlemmar här och hos några har jag åtminstone väckt något - om det sen inte blev som jag hoppades så har det förhoppningsvis gett något annat. Men antagligen kommer det inte bli bättre bara för att jag skriver lite här men som sagt, Rom byggdes inte på en dag och jag förväntar mig inte en fulländad sida i morgon. Men kan jag på något sätt höja den lite så är det alltid något.
Men självklart så är det mycket jag inte läser här och jag läser klart mer ev det vissa användare skriver. Självklart kommer oseriösa att finnas kvar men jag hoppas de kan ta åt sig något och kanske utvecklas lite, så har vi alla nått en bit på vägen.