Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-14, 21:52   #49
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gustn Visa inlägg
Jadu Rövfisken, jag undrar varför man sitter på ett forum där man tycker att majoriteten av användarna är dumma i huvudet, modsen är dumma i huvudet för att dom bannade dig en kvart på grund av spam och att upplägget på sidan är dåligt. Ändå spenderar du hela dagarna åt att skriva 3 böckers långa inlägg 50 ggr om dagen. Du klagar på att en rek är dålig när den innehåller för lite text men då kan ju jag kontra med att dina inlägg som innehåller lite info och 7000 ord ren utfyllningstext inte är nå bättre. Sen tycker jag även att du sa emot dig själv flertalet gånger i det första inägget!
Ta och vakna yxskaft!

Var har jag skrivit att majoriteten av användarna är dumma i huvudet?

Var har jag skrivit att modsen är dumma i huvudet?

Och var har jag klagat på att en rek innehåller för lite text? Är du ordblind eller bara svårt att förstå ord?

Jag blev bannad felaktigt och det har även Qirren sagt. Jag har dessutom inte spammat någon chat så ta och kom in i matchen.

Det är dig och ett par till användare som får mig att tappa hoppet om mänskligheten då ni inte tillför någonting mer än försöker vara coola. Men ni kan vara hur coola ni vill för jhos mig är ni inte mer än en söndertrampad gammal illaluktande fimp på marken.

Skit i att läsa mina tre böcker långa inlägg då de dessutom är 50 st varje dag. Jag är inte den som skriver oneliners i överflöd på ett forum då det inte gagnar någon.

Du klagar konkret på mina inlägg, var god att komma med vad som inte passar den nedtrampade fimpen då så kan jag se ifall jag kan förbättra mina rekar isf. Men är det inte komiskt tycjker du att en del - ja du! - kommer med denna kritik efter att jag tagit upp ett mindre problem som jag upplever det? Tänk om du kunde kommit med den kritiken redan efter min första rek istället - eller hade du ingen kritik utan du vill bara ha den nu för att liksom? Ut med språket istället för att sitta och vänta till att jkasta upp två veckor gammal info i tråden. Meningslöst!

Bra att du tycker jag säger emot mig själv men inte ens bemödar dig att ta upp vad! Ska jag ens ta dig seriöst? Nej!

Senast redigerad av rovfisken666 den 2011-02-14 klockan 22:14.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng