Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-14, 23:36   #54
Gb

Gbs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1782

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En person som anklagar andra för personangrepp, och därefter utför sådana själv, tyder på en personlighet med ytterst lite självinsikt. Vidare, lässvårigheter har jag icke, har iaf lyckats skaffa mig en fil kand på Stockholms universitet. Angående speldagböckerna, har du överhuvudtaget, tänkt på att folk inte alltid har tid att fortsätta med sina böcker? Uppenbarligen inte, utan istället är du dessutom fördomsfull och drar slutsatsen att då det går dåligt så lägger folk ner. Kan säkert stämma i vissa fall, men knappast så mng som du vill få det till. Diskutera med hjärndöda? Den som synes verkar ha en liten begåvningsreserv är nog snarare du, du startar en tråd men tål inte att bli motsagd, vilket vidare tyder på att din mognad inte heller har kommit speciellt långt.

Nu har jag ödslat tillräckligt med energi och tid på dig. Hade och lycka till med träffprocenten!

'
Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Ja, den som håller tyst är det ingen som irriterar sig på. grattis att jag såg dig första gången i den här tråden.

Har du också lässvårigheter? Hur jag ska ha det? Har du funderat på varför det finns fem sidor med speldagböcker men endast ca 10% av dessa är aktiva? Jag tror dessutom att ca 50% av alla innehåller färre än 30 inlägg vilket är just en dagsbok och inte en dagbok, men många kanske läste fel där också? Orka med er mer alltså.. diskutera med hjärndöda leder ingen vart. Ska fan fokusera till 100% på mina spel nu och 0% på er andra och inte som tidigare försöka ha det lite som det kommer.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Gb den 2011-02-14 klockan 23:37.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng