Citat:
Ursprungligen postat av Gb
En person som anklagar andra för personangrepp, och därefter utför sådana själv, tyder på en personlighet med ytterst lite självinsikt. Vidare, lässvårigheter har jag icke, har iaf lyckats skaffa mig en fil kand på Stockholms universitet. Angående speldagböckerna, har du överhuvudtaget, tänkt på att folk inte alltid har tid att fortsätta med sina böcker? Uppenbarligen inte, utan istället är du dessutom fördomsfull och drar slutsatsen att då det går dåligt så lägger folk ner. Kan säkert stämma i vissa fall, men knappast så mng som du vill få det till. Diskutera med hjärndöda? Den som synes verkar ha en liten begåvningsreserv är nog snarare du, du startar en tråd men tål inte att bli motsagd, vilket vidare tyder på att din mognad inte heller har kommit speciellt långt.
Nu har jag ödslat tillräckligt med energi och tid på dig. Hade och lycka till med träffprocenten!
'
|
Bli emotsagd? Jag skriver att jag tycker att samtliga borde höja kraven på sig själva och sen börjar ni diskutera att alla dagböcker inte lagts ner för att det gått dåligt. Hade jag skrivit detta och påstått detta så hade jag kunnat förstå vad det är ni vill säga. Vidare börjar någon diskutera som att vi alltid värderar matcher rätt och inte behöver ha någon felmarginal. Jag skrev fortfarande bara att vi borde höja standarden. Men silverfiskar är väl inte så kräsna utan de trivs bra på de flesta ställen som inte håller någon högre kvalité så varför skulle de vilja förbättra saker?
Men det är så med majoriteten av människor, de svarar inte på det de har läst eller hört för det är inte lika kul som att svara på det man ville läsa eller ville höra. För svarar man på det sistnämnda så kan man ju diskutera idioti i all oändlighet...
Nä, lev ni som ni vill, där allt är perfekt och inget behöver förbättras - men hur fan lyckas man då skaffa sig en utbildning, eller är det något du kom på innan du tyckte att allt var perfekt?