Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-21, 13:27   #68
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Svalt med spel i dag

Tråkigt utbud i dag och jag finner väldigt lite med spelvärde. Två matcher känns helt ok och den tredje är jag klart mer tveksam till men det känns ungefär 50/50 där. Ifall jag lägger fler spel så blir det antagligen lite ryggande men det blir i sista sekund senare i kväll i så fall. Dock är det en innebandymatch i kväll som jag försökt analysera lite. Linköping möter nämligen Capeirotäby och hemmalaget slåss för att ta en av slutspelsplatserna. Täby är normalt ett klart mycket bättre lag och är det enda som slagit Warberg efter att de fick igång sitt spel i omgång tre. Utan Warbergs förlust där hade Warberg haft 19 raka segrar. Så inget snack om att Täby är riktigt bra, men jag tycker de har problem med sitt spel och sist kom de inte igång förrän i tredje perioden. Av den anledningen avstår jag matchen men jag tycker likväl att odds runt 1.60 är bra ifall Täby kan prestera vad de har kapacitet till. Möjligen blir det ett sista minuten av mig, för jag är sugen.

New York Islanders - Florida Panthers
I den här matchen är jag väldigt osäker och normalt ska jag avstå spel. Jag anser att Islanders är sämsta laget i NHL och de ligger också i botten med all rätt, men likväl vinner de mot bra lag när jag spelar mot dem. Nu tycker jag att de visat att de kan slå ett flertal lag och jag vet inte riktigt var jag står och värderar matchen till runt 50/50 men väljer spel då jag tycker Islanders vunnit mycket på slutet och orkar inte spela mot dem ifall de vinner. Redan nu anser jag att jag borde avstå men behöver samtidigt bli av med det mentala hjärnspöket. 4/10
2011-02-21 19:05NHLNew York Islanders vs Florida Panthers 1 FT+OT 16 1.917

St Louis Blues - Chicago Blackhawks
Blues imponerar verkligen nu och det känns som deras laganda gör att de spelar som ett självspelande piano. Samtidigt spelade Blackhawks match i går också och detta tillsammans gör att jag väljer ett hcp-spel då oddset känns lite för högt. Jag är väl medveten om att mina hcp-spel inte varit så lyckosamma men Calgary vann med 4-0 i går och jag får blodad tand för att sätta bägge matcher i dag. 4/10
2011-02-21 20:05NHLSt Louis Blues vs Chicago Blackhawks -1.5 FT 16 3.710

Hertha BSC Berlin - Energie Cottbus
Statistiskt den här säsongen så har Berlin ett bra facit med flera segrar med minst två måls marginal. Även om Cottbus inte förlorar med stora siffror överdrivet mycket så känns det som att de är i en svacka och en poäng de senaste tre matcherna imponerar inte på mig. Värdet finns där klart anser jag då vi får tillbaka halva insatsen vi en eventuell enmålsvinst. Funderade väldigt länge att spela 2-0 i matchen, men känner att jag inte orkar ha en sådan liten vinstchans i dag efter gårdagens spel. 4/10
2011-02-21 20:152. BundesligaHertha BSC Berlin vs Energie Cottbus -1-1.5 FT 24 2.250

Senast redigerad av rovfisken666 den 2011-02-22 klockan 00:54.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng