Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-22, 22:37   #75
rovfisken666
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

En kort Time Out och nu en summering

Det känns tungt just nu, inte för att jag drabbats av någon otur utan det är mest en känsla av uppgivenhet. Självförtroendet prövas på max och ens tiltmode prövas än hårdare men det senare har jag full kontroll på men det gnager i huvudet på mig just nu. Jag har sex spel i natt och antingen blir det bara rött där och då kan jag inse att min form är så hemskt dålig att jag blir irriterad, eller så blir det grönt och mitt självförtroende kommer att vara oförändrat. Jag är verkligen i behov av grönt nu i natt för att orka med variansen som slog hårt i kväll. Det jobbiga är att jag redan innan dagens spel kände en hemsk känsla av att ha 40% av rullen i spel men jag hade ju inga val efter att ha spenderat timmar av att gå igenom matcher och lagt spel där jag anser mig hittat ett värde, om än marginellt i några. Först ett spel jag ej skrev om tidigare.


Viking FK - Esbjerg FB
Snappade upp info om den här matchen på forumet och tog rygg som ett sista spel innan sängen kallade. Dock spelade jag över 3.5 mål istället för över 2.5 och det såg riktigt bra ut då två av målen redan gjorts innan domaren blåste för halvtidsvila. Sen var det som att det kom ett fax till avbytarbänkarna och i det faxet måste det ha stått att jag spelat minst fyra mål i matchen. För nog sjutton kommer ett tredje mål men sen är det stopp. 6/10
2011-02-22 18:00TräningsmatchViking FK vs Esbjerg FB ÖVER Ö 3.5 FT 24 2.800


IF Elfsborg - Örgryte IS
Här ska det göras två mål eller fler i första halvlek men till skillnad från matchen över så blev det endast ett mål här. Dock är de målglada i andra halvlek och det blir fyra totalt i matchen. Jag känner mig rätt på det i bägge matcher men spelen skulle varit tvärtom för att självförtroendet skulle överleva lite enklare.

VfB Stuttgart II - 1. FC Heidenheim 1846
Tre tidiga mål i matchen och hemmalaget leder med 2-1, sen tog det slut med målfyrverkeriet. I slutet får hemmalaget en utvisning men på endast ett par minuter kommer det inget kvitteringsmål men nog skulle jag få upp hoppet med det röda kortet, var det enbart för att hånskratta åt mig eller? Tycker ändå spelet är bra men jag börjar irritera mig nu.

Milton Keynes Dons - Oldham Athletic
En match som slutar mållös och inte heller MKD vill mig något gott i dag för ett enda mål hade gjort lite grönt i mitt sheet men suckarna blir bara tyngre och tyngre. Jag visste det skulle bli en tät match men inte så här förbannat tät vad gäller målproduktionen.

AFC Bournemouth - Sheffield Wednesday
Ett ryggat spel som like matchen över slutar mållöst. Alltså ingen vidare målproduktion i tävlingsmatcherna och det känns verkligen som att hade jag haft 0-0 i den här matchen så hade det kommit ett segermål till hemmalaget i 90:e minuten. Matchen gav mig dåliga vibbar i går men kändes ändå som ett rätt val att rygga.

FC Köpenhamn - Chelsea
Det känns som att FCK kommer ta poäng eller vinna sina matcher på Parken så ofta att jag just spelar de den gången de förlorar, mot ett Chelsea som inte ens var bra, åtminstone inte så länge som jag tittade innan streamarna började hacka. Jag tog ställning för de sakerna som borde gynnat FCK men hade jag mot mitt eget bättre vetande analyserat matchen annorlunda hade spelet varit grönt men jag hade varit missnöjd då dock.

Aberdeen - Hamilton Academical
Hamilton gör ungefär det jag analyserat fram inför den här matchen, men jag vägde över att de faktiskt skulle klara ett kryss och även om det bara blev en halv förlust så känns det surt. Matchen slutar 1-0 och inte ens här hade jag marginalerna på min sida. Tycker dock jag skulle haft en lägre insats i den här matchen.

Rushden & Diamonds - Eastbourne Borough
1-0 till 90:e minuten och spelet sitter men likt en demon i fårkläder så ska det ju givetvis hamna en boll i nätet i sista minuten. Jag känner igen detta och det är inte bara mitt selektiva minne som spökar nu med att fler resultat går mot mig än med mig i slutminuterna. Nä, detta suger just nu och insatsen här borde varit snäppet högre men det hade likväl blivit rött.

Cardiff City - Leicester City
Det ser bra ut med 1-0 och sen 2-0 tidigt i andra halvlek. Visst ska Leicester kunna trycka in en boll och rädda ett spel till mig men utan att ha sett matchen så känns det som att det var fem stolpskott och säkert en missad straff ovanpå det. De kommer inte över 2.5 mål och kräftgången fortsätter.


Slutord
Jag är tillbaka på min startsumma och har hittills i dag tappat 20% av min kassa, fortsätter det dåliga i natt kommer jag tappa ytterligare 15% från dagens start. Skulle fallet bli stort även i natt blir jag tvungen att sänka summan som mina unit baseras på. Jag hoppas att om fotbollen suger om kvällen att hockeyn räddar upp det dåliga ansiktet. Jag tror även att jag måste få ner antalet spel för även om jag anser att de är rätt så tar det så sjukt hårt när det slutar såhär. Risken är att jag analyserar fel pga att jag arbetar för hårt och för mycket med spelen just nu. En promenad kanske lättar upp sinnet men just nu kommer jag slänga mig i soffan och tycka synd om mig själv. Vad hände i dag egentligen? Answer me!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng