Citat:
Ursprungligen postat av performance
Haha, trodde aldrig detta skulle inträffa men jag måste faktiskt ta troyme i försvar angående ditt inlägg till honom där du höll med om att han skulle starta ett sheet och låta de resultaten tala sitt tydliga språk för honom.
Nu kommer du helt plötsligt med ROI och stats på 253 spel, men då är den stora frågan följdaktligen. Var finner jag dessa? Jag hittar nämligen inget sheet som du rimligen kan hänvisa till och således bör du inte heller slänga ur dig precis samma sak som troyme. Summa summarum så är det du gjorde precis lika illa.
|
Touché
Nu tycker jag personligen att 253 spel säger mer än 2. Men det är ju en smak sak.
Jag skulle aldrig få för mig att dela en företags bokföring med hela världen eller visa upp min privatekonomi offentligt på Internet. Och då jag inte spelar med Units anser jag mitt spelande min ensak.
Då kan det ju tyckas att jag bör hålla käften om stats också, men om någon kritiserar mitt spelande så svarar jag med handen på hjärtat. Misstänker ni att det här är en sanning med modifikation är det ert beskymmer.