Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-23, 19:32   #46
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Haha, trodde aldrig detta skulle inträffa men jag måste faktiskt ta troyme i försvar angående ditt inlägg till honom där du höll med om att han skulle starta ett sheet och låta de resultaten tala sitt tydliga språk för honom.

Nu kommer du helt plötsligt med ROI och stats på 253 spel, men då är den stora frågan följdaktligen. Var finner jag dessa? Jag hittar nämligen inget sheet som du rimligen kan hänvisa till och således bör du inte heller slänga ur dig precis samma sak som troyme. Summa summarum så är det du gjorde precis lika illa.
Touché

Nu tycker jag personligen att 253 spel säger mer än 2. Men det är ju en smak sak.

Jag skulle aldrig få för mig att dela en företags bokföring med hela världen eller visa upp min privatekonomi offentligt på Internet. Och då jag inte spelar med Units anser jag mitt spelande min ensak.

Då kan det ju tyckas att jag bör hålla käften om stats också, men om någon kritiserar mitt spelande så svarar jag med handen på hjärtat. Misstänker ni att det här är en sanning med modifikation är det ert beskymmer.
__________________
"At the end of the day it doesn't matter why I like a play, it just matters whether the play wins or loses."

- Bob Valentino
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 19:34   #47
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight Visa inlägg
Touché

Nu tycker jag personligen att 253 spel säger mer än 2. Men det är ju en smak sak.

Jag skulle aldrig få för mig att dela en företags bokföring med hela världen eller visa upp min privatekonomi offentligt på Internet. Och då jag inte spelar med Units anser jag mitt spelande min ensak.

Då kan det ju tyckas att jag bör hålla käften om stats också, men om någon kritiserar mitt spelande så svarar jag med handen på hjärtat. Misstänker ni att det här är en sanning med modifikation är det ert beskymmer.
Det säger inte alls mer så länge du inte kan uppvisa svart på vitt, det sa du själv så a little kind of dubbelmoral IMO.



Alla andra, lycka till med era spel ikväll och nu håller vi tummarna för Man U +0 och Inter -0.5.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 19:38   #48
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Det säger inte alls mer så länge du inte kan uppvisa svart på vitt, det sa du själv så a little kind of dubbelmoral IMO.



Alla andra, lycka till med era spel ikväll och nu håller vi tummarna för Man U +0 och Inter -0.5.
Jag håller helt med dig. Jag kommer inte att bevisa något, så därför avslutar vi denna diskussionen innan den här tråden förstörs mer.

Du och alla andra, lycka till med spelen ikväll !
__________________
"At the end of the day it doesn't matter why I like a play, it just matters whether the play wins or loses."

- Bob Valentino
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 19:38   #49
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Som en liten kommentar till Inter spelet då så ligger faktiskt +0.5 på Inter i 1.48 vilket är är klart bättre än 1.40 för 1X
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 19:38   #50
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Boxen
Inlägg: 582
Sharp$: 4126


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spelstopp 20.45
Bolag Unibet
Spel fantasy mellan Inter vs Manchester U
Odds: 2,0

Man U kommer att täppa till bakåt som vanligt på bortaplan. Har hittills inte släppt in många mål ute i europa.
Inter kommer garanterat göra något mål mot B.Munchen. 1 mål räcker långt i denna fantasy match.

2 ggr är värt lite över medel. 4/6
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 20:36   #51
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight Visa inlägg
Touché

Nu tycker jag personligen att 253 spel säger mer än 2. Men det är ju en smak sak.

Jag skulle aldrig få för mig att dela en företags bokföring med hela världen eller visa upp min privatekonomi offentligt på Internet. Och då jag inte spelar med Units anser jag mitt spelande min ensak.

Då kan det ju tyckas att jag bör hålla käften om stats också, men om någon kritiserar mitt spelande så svarar jag med handen på hjärtat. Misstänker ni att det här är en sanning med modifikation är det ert beskymmer.
Borde inte kommentera detta egentligen, men dina "stats" på 157% i ROI på 253 spel är helt och hållet lögn och förbannad dikt, du har redan avverkat ett par sheets på sharps som inte gått allt för bra, inget fel med det, det har jag också gjort.

Men att sitta och påstå att man har den ROIn när man samtidigt bara postar spel på forumet som ligger 10-20% under marknadshögsta odds är ju rent utsagt fånigt.

Ännu fånigare när man dessutom anklagar andra för att trolla.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1), zz (+1)

Senast redigerad av RobinD den 2011-02-23 klockan 20:38.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 21:47   #52
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Trådens sista sida rensad. Kommer hålla bättre koll på morgondagens tråd för att hålla nivån hög.

Inga spelförslag utan motivering gäller.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1), RobinD (+1), Soap (+1)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 21:55   #53
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 21
Sharp$: 104
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight Visa inlägg
Är du på riktigt?

Ta och kolla det där inlägget. Inte en människa som gått klart Gymnasiet och är över 18 år skriver på ett sådant sätt. Och vad menar du att jag var "otrevlig" mot dig. Jag ansåg att du gick på högstadiet och att man borde införa åldersgräns på Sharps. Är det något du anser som stötande så får det stå för dig.

Jag säger som föregående talare, sänk din attityd börja bete dig som folk och starta upp en spread som talar för dig. Tomma ord och attityd och skryt om att man har prickat två spel kommer inte ta dig någonstans.

Jag tror helt ärligt ingen vill vara dum mot dig eller såra dig, eller hur du nu tolkar det. Vi vill bara hjälpa dig, för som sagt. Med den attityden och skryt om dina 2 spel, det kommer du inte långt på grabben.
Okej jag ber ursäkt för mitt beteende =)
troyme är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 22:06   #54
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av troyme Visa inlägg
Okej jag ber ursäkt för mitt beteende =)
Då tar jag väll tillfället i akt också och ber om ursäkt. Är väll som andra säger att jag inte är så mycket bättre själv. Men förstår inte hur folk kan veta min personliga ROI.

Jag tar inte forum på nätet seriöst, aldrig att jag skulle analysera på riktigt och lägga ner den tiden och redovisa alla mina spel på nätet. Och jag vet att dem gamla rävarna ser mig som en stor trollkarl nu, och det får dem gärna göra. För om jag skulle ljuga så är den enda jag ljuger för mig själv och ingen annan.

Angående kvällens spel så sket det sig ju duktigt för mig, nu måste ju ni som är "emot mig" jubla ikapp. Mål i 90' känns riktigt pissigt faktiskt.
__________________
"At the end of the day it doesn't matter why I like a play, it just matters whether the play wins or loses."

- Bob Valentino
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 22:15   #55
 
EdgaarGores avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 269


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Detta är ju skit kul
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
PHX (+1)
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 23:34   #56
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
För övrigt kommer jag hoppa på Inter rak snart, det är inte rimligt att de prissätts till över 2.60 i en första runda i 1/8-delsfinal.

Finns det någon som kan försöka övertala mig om att Inter inte vinner minst 40% av denna matchup?
Lite sent kanske men de möter (mötte) Bayern München, därav vinner de inte 40%...
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 23:43   #57
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Lite sent kanske men de möter (mötte) Bayern München, därav vinner de inte 40%...

Ursäkta mig min gode herre, men var står det att han inte visste detta...? Hur menar du?


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-23, 23:48   #58
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Ursäkta mig min gode herre, men var står det att han inte visste detta...? Hur menar du?


/Badass
Han menade ju att Inter vinner 40% av ednna sortens match men då upplyste jag bara honom om att de faktiskt möter Bayern München

Jag är nyvaken och trött
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-24, 00:01   #59
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Tror vi låser butiken nu. Var vänlig sköt det bättre imorn...
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td