Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-24, 23:02   #106
iCash
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

ok, vi tar tinos exempel på en miljon spel, det betyder i runda slängar om vi lägger 4 spel om dagen (ex) på ett år = 1460 spel
Det skulle ta oss cirka 685 år att genomföra så vi måste hålla diskussionen till vad som är relevanta scenarion.
Nåväl, vet att boored med andra volymspelare kan trycka av bra många fler så låt oss säga 8spel per dag så får vi 342.5år på oss att nå miljonen.

55% är mycket högt för många som producerar egna spel, ingen lögn och det vet vi alla, men vi vet även att det är fullt möjligt att hålla den procenten, men över hur lång tid?
Om nu cappern över en period kliver ned på 51% eller även värre hamnar i en cold streak som får folk att börja skylla på gud & jesus () mao under medianen så blir flat spelaren dödad medan i andra änden av ämnet så klarar sig 2-6 spelaren.
Vi ser ju även att 2-6 kan profitera från de flesta 40% scenarion i exemplen eller åtminstone hålla sig levande.

Så med andra ord så hjälper ju 2-6 dig som verktyg att underhålla både dig och din bankrulle i det riktiga livet där du spelar varje dag istället för att running good och sedan dåligt för en stund som antingen leder till kill eller en jävligt lång uppförsbacke som flat spelare.

Personligen ser jag ju hellre att ett högre odds spelas tidigare i serien då man vill avsluta den snabbast möjligast och utav naturen så går man ju förr eller senare om man arbetar efter en fungerande plan så då betalar ju sig spelet bättre utefter vägen när du höjer stejksen right?
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat