Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-25, 01:47   #115
iCash
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zz Visa inlägg
Som jag skrev tidigare till RobinD så det finns ingen mening i att testa ett system. Vad kan det ge dig?
Ok, jag var tydligen inte klar nog i post #1 där SB hävdar att han iomed sin mattematiska kunskap och användandet av den hand i hand med 2-6 påstår sig +a rejält, detta ville jag testa ut för att se om det kunde vara sant då jag har haft ett öga på honom det senaste året.

Om han talar sanning eller inte är vad jag ville ta reda på, det hade gett mig svart på vitt om han är så bra som han säger och även för samtliga på forat något att se över men även något att dra slutsatser om, men hela tråden mynnar enbart ut till formelns natur. Att det i långa loppet slår ut på samma siffror är korrekt, satsa mer så hamnar du på rätt siffror får sätta spiken i kistan, dagboken avslutad men diskussionen får fortsätta i rätt forumdel.
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat