Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-02, 11:39   #152
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Dagens spel

Jag vaknar och försöker hitta värde i dagens innebandymatch mellan IBF Falun mot IBK Dalen men det känns så ovisst hur det ska sluta så jag vågar inte ge mig in i det. Det är för många parametrar att ta hänsyn till så jag kollar vidare lite för att se ifall jag kan hitta något av intresse på dagens lagsprint. På förhand något väldigt svårt att förutsäga känner jag personligen då det dels är klassisk stil och vallning påverkar mer, samt så räcker det att en av de två inom laget har en sämre dag så förstörs allt man kan ha räknat på. Men av en slump bara dyker det upp en kanonodds framför ögonen på mig. En H2H mellan Sveriges damer och Sveriges herrar i en fiktiv tävling.

Hela 2.95 ger det ifall damerna får en bättre placering än herrarna. Nu är jag riktigt osäker på hur många lag som kör finalen och om det är samma antal i herrarna som i damernas men bägge lag bör väl ta sig till final under någorlunda normala omständigheter. Men faktum är så är det mycket hårdare konkurrens inom herrarnas sprint än damernas och jag finner det mer troligt att det blir medalj för damerna än herrarna faktiskt. Senaste två mästerskapen i sprint så har damerna lyckats klart bättre än herrarna. Hur det kan ge 2.95 vet jag inte men jag spelar det direkt. Efter lite mer efterforskning så blir jag fortfarande inte klok på hur många lag som kör finalen men historiskt så känns det som nio lag för damerna medan herrarna har tio lag. Kanonodds är det i vilket fall.

Övriga tankar

Jag måste sluta spela på sport i USA, åtminstone vad gäller NHL och NBA och det gäller både egna spel och ryggande. Det är frustrerande att se resultaten varje dag man gå igenom detta. Det finns ingen logik och egentligen är det enda rätta antagligen att spela dogsen men inte ens det orkar jag tro på. Visserligen har jag inte så många spel inom de olika ligorna men jag har så varierande resultat just nu att det påverkar ens självförtroende inom dessa ligor. Rent förnuftigt borde jag enbart hålla på med skidskytte och innebandy men det klarar jag inte. Det är för få tävlingar och för stor marginal till bolagen för att det ska kunna sysselsätta mig de antal timmar som jag väljer att lägga ner på detta. Jag får klura vidare på detta för att se om jag kan styra upp det hela mer men just nu får jag köra på och försöka ha max tre spel om natten på de amerikanska sporterna.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng