Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-01, 22:09   #151
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Moneymanagement deluxe, rovfisken666.
Jag kan inte se hur de skulle kunna förlora matchen faktiskt, dock är den ju inte 100%-ig men det känns som att även 1.10 i odds hade varit värde. Frustrerande att flytet inte är med i övriga kvällsmatcher när jag får 25% högre odds.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-02, 10:39   #152
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Dagens spel

Jag vaknar och försöker hitta värde i dagens innebandymatch mellan IBF Falun mot IBK Dalen men det känns så ovisst hur det ska sluta så jag vågar inte ge mig in i det. Det är för många parametrar att ta hänsyn till så jag kollar vidare lite för att se ifall jag kan hitta något av intresse på dagens lagsprint. På förhand något väldigt svårt att förutsäga känner jag personligen då det dels är klassisk stil och vallning påverkar mer, samt så räcker det att en av de två inom laget har en sämre dag så förstörs allt man kan ha räknat på. Men av en slump bara dyker det upp en kanonodds framför ögonen på mig. En H2H mellan Sveriges damer och Sveriges herrar i en fiktiv tävling.

Hela 2.95 ger det ifall damerna får en bättre placering än herrarna. Nu är jag riktigt osäker på hur många lag som kör finalen och om det är samma antal i herrarna som i damernas men bägge lag bör väl ta sig till final under någorlunda normala omständigheter. Men faktum är så är det mycket hårdare konkurrens inom herrarnas sprint än damernas och jag finner det mer troligt att det blir medalj för damerna än herrarna faktiskt. Senaste två mästerskapen i sprint så har damerna lyckats klart bättre än herrarna. Hur det kan ge 2.95 vet jag inte men jag spelar det direkt. Efter lite mer efterforskning så blir jag fortfarande inte klok på hur många lag som kör finalen men historiskt så känns det som nio lag för damerna medan herrarna har tio lag. Kanonodds är det i vilket fall.


Övriga tankar

Jag måste sluta spela på sport i USA, åtminstone vad gäller NHL och NBA och det gäller både egna spel och ryggande. Det är frustrerande att se resultaten varje dag man gå igenom detta. Det finns ingen logik och egentligen är det enda rätta antagligen att spela dogsen men inte ens det orkar jag tro på. Visserligen har jag inte så många spel inom de olika ligorna men jag har så varierande resultat just nu att det påverkar ens självförtroende inom dessa ligor. Rent förnuftigt borde jag enbart hålla på med skidskytte och innebandy men det klarar jag inte. Det är för få tävlingar och för stor marginal till bolagen för att det ska kunna sysselsätta mig de antal timmar som jag väljer att lägga ner på detta. Jag får klura vidare på detta för att se om jag kan styra upp det hela mer men just nu får jag köra på och försöka ha max tre spel om natten på de amerikanska sporterna.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-02, 10:49   #153
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Gotland
Inlägg: 271
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Inte många förstod Einstein heller, men det minsta jag kräver av folk här är att de läser det som skrivits och inte läser något annat!

Du har alldeles för höga tankar om dig själv!!
Nästan alla här inne är smartare än dig,har vettigare analyser än dig! Du överanalyserar allt!

Och tror att du är bäst på allt,men så fort nån ger dig kritik då hoppar du på dom!!

Jag börjar också tro att du inte är på riktigt,bara trollar för att reta upp folk! för ingen kan vara så skruvad och ointelligent på riktigt!

Var e din ödmjukhet??? Var e din respekt mot dom som BEVISLIGEN är bättre och KAN betting och Korrekt BRM bättre än dig??

Varför inte suga åt dig av kunskaperna än att försöka vända allt till att du minsann kan bättre??

Skärp dig nu!! Och bli seriös folk börjar bli väldigt trötta och irriterade på ditt arroganta ego centrerade besserwisser aktiga sätt!!
robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-02, 11:13   #154
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Sopor

Känns som det är alldeles för många som är här och läser men det kan ju även vara trevligt. Det som är förvånande är att det är så passa många som jag inte har något intresse av och det verkar ju även gälla vice versa också för annars hade de aldrig hamnat på ignore. Men likväl ramlar det in meddelande med jämna mellanrum som jag inte riktigt förstår varför. Kan det vara av intresse att skriva i någon spelbok när man uppenbarligen inte har något vettigt att säga? Själv skulle jag aldrig bemöda mig att lägga tid på att läsa någons tankar och funderingar ifall jag anser att personen är en idiot, men vi människor fungerar väl olika där helt enkelt. Dessutom förstår jag som sagt än mindre hur man orkar skriva till dessa personer, för jag antar att det är meddelande till mig.

Att det sen finns personer som på fullt allvar tror att jag är LosKrikos eller vad den andre hette är ju ännu mer komiskt. Ok, jag kan väl acceptera att någon har en misstanke men jag läste för någon dag sedan att det även efterforskats om jag är någon tidigare användare här. Hur orkar folk ens lägga ner tid på det? Jag anser ju att det är dynga att lägga tid på att se på Big Brother men var på skalan det hamnar ifall jag är rovfisken eller någon annan, ja det måste vara världens all samlade bajs i en enda stor hög och där finns det på fullt allvar folk som frivilligt står och spenderar sin tid. Egentligen är jag inte förvånad men idioti är kanske på sådan nivå?

Om ni inte förstår, eller ens vill förstå det jag skriver, varför ska jag då ens bemöda mig med att försöka få er att förstå? Galenskap! Jaja, jag får se om jag ens orkar fortsätta skriva här eller om jag ska vidareutveckla mitt eget projekt som ska vara klart till sommaren. Det finns ju en del väldigt vettigt folk här också som tur är och sajten i sig håller ju bra klass även om en del användare hellre hatar än älskar men det får stå för dem, jag orkar bara inte läsa deras dynga men ni är mina medmänniskor också även om ni är lite mindre intelligenta. Nu startar skidorna och pengarna ska rulla in!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-02, 11:47   #155
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 47
Sharp$: 1600
Standard

Även om du tror att du är allsmäktig och så oerhört smartare än alla andra så tjänar du nog ingenting på att vara otrevlig mot alla som kritiserar dina analyser.

Faktum kvarstår att 95% INTE håller med dig....

Du som är smartare än 99% på Sharps kanske kan förklara vad ordet ÖDMJUKHET betyder, om inte annat så slå upp det.
R9B1N är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-02, 11:59   #156
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av R9B1N Visa inlägg
Även om du tror att du är allsmäktig och så oerhört smartare än alla andra så tjänar du nog ingenting på att vara otrevlig mot alla som kritiserar dina analyser.

Faktum kvarstår att 95% INTE håller med dig....

Du som är smartare än 99% på Sharps kanske kan förklara vad ordet ÖDMJUKHET betyder, om inte annat så slå upp det.
Jag har inte skrivit att jag är smartare än 99% av alla på sharps.se. *suck* Ännu en som har svårt med läsförståelsen.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-02, 12:14   #157
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 47
Sharp$: 1600
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Jag har inte skrivit att jag är smartare än 99% av alla på sharps.se. *suck* Ännu en som har svårt med läsförståelsen.
Och jag har aldrig skrivit att du har skrivit det, det är ett antagande jag gör helt själv eftersom du idiotförklarar alla som inte är av samma åsikt som dig.

Du kör med ditt argument gång på gång: "Svårt med läsförståelsen"
Det är verkligen en standardreplik från Sharps självutnämda geni
R9B1N är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-02, 12:16   #158
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Rätt eller Fel?
Idiot eller Geni?
Ödmjuk eller arrogant?
SKIT SAMMA!
Denna tråd håller på spåra ur...
Lägg focus på bettingen istället!

Nästan värre än RoK planket här ju...
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-02, 12:29   #159
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shell Peppe Visa inlägg
Rätt eller Fel?
Idiot eller Geni?
Ödmjuk eller arrogant?
SKIT SAMMA!
Denna tråd håller på spåra ur...
Lägg focus på bettingen istället!

Nästan värre än RoK planket här ju...
Jag håller med men jag försöker svara alla som skriver här av respekt.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-02, 14:16   #160
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Vintersporter is da shit!

Ja, hade jag haft mer disciplin och varit mycket tuffare mot mig själv i min betting så hade det eventuellt sett mycket grönare ut. Risken hade förvisso funnits att jag fått övermod och liknande men jag har koll på vintersporter i långt större utsträckning än övriga sporter. Åtminstone finns det mindre runda bollar som kan studsa fel. Dock blir det också svårare att hitta bra värde i oddsen men ibland så är det bakfulla oddssättare - eller vad det är som gör att en del odds finns. Att Sveriges damer kan ge 2.95 att få en bättre placering än herrarna är obegripligt. Hade jag inte haft någon disciplin alls hade vinsterna blivit mycket större nu men antagligen hade tiltsessioner kommit och det hade slutat illa så jag får ta det goda med det onda. Även min riktiga H2H satt och den var klar redan innan finalen så dagen startade bra och i morgon börjat skidskyttet. Nu är det kanon. Vore dock skönt att höja upp dagens statistik lite till så det blir gröna siffror istället för de röda.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-02, 14:36   #161
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3894

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Nämn gärna vilka bookies du spelar på när du skriver om olika spel
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-02, 14:47   #162
 
6asdfs avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 112
Sharp$: 382
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Jag håller med men jag försöker svara alla som skriver här av respekt.
A, men det gör du ju faktiskt inte. Istället för att förklara vad du menar, påstår du att du inte orkar lägga ned tid på det, samtidigt som du påstår att du är ett missförstått geni.

Jag är inget stort fan av Schulman men tycker detta citat skulle kunna passa bra i sammanhanget.

"Roligast var deltagaren som påstod att han var "extremt socialt kompetent". Om man nu är en extremt social kompetent person så är man sannolikt noga med att inte babbla så mycket om sin sociala kompetens, för det är inte särskilt socialt kompetent att prata om hur socialt kompetent man är. Då blir man lätt ett socialt missfoster. Men denne extremt socialt kompetente kille bedyrade om och om igen hur socialt kompetent han var. Ha ha. Han var kul."

Alexander Schulman om Tobias Holm.

Detta är dock ordentligt OFF TOPIC vilket gör att du absolut inte behöver svara eller reagera på det jag skrev.

Förövrigt är jag väldigt imponerad av ditt spel på skidorna!
6asdf är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-02, 14:48   #163
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
Nämn gärna vilka bookies du spelar på när du skriver om olika spel
Sorry, det har jag helt glömt, finns dock alltid i mitt sheet, men ska skärpa till mig när jag skriver om det här också så klart!

rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-02, 14:49   #164
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
Nämn gärna vilka bookies du spelar på när du skriver om olika spel
Gå in på spreadsheetet och håll muspekaren över oddset så ser du vilken bookie man spelar på, om användaren väljer att fylla i denna info. De allra flesta gör det, inkl herr fisk.

edit: fisken han svara
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-02, 18:32   #165
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Gotland
Inlägg: 271
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Sopor

Känns som det är alldeles för många som är här och läser men det kan ju även vara trevligt. Det som är förvånande är att det är så passa många som jag inte har något intresse av och det verkar ju även gälla vice versa också för annars hade de aldrig hamnat på ignore. Men likväl ramlar det in meddelande med jämna mellanrum som jag inte riktigt förstår varför. Kan det vara av intresse att skriva i någon spelbok när man uppenbarligen inte har något vettigt att säga? Själv skulle jag aldrig bemöda mig att lägga tid på att läsa någons tankar och funderingar ifall jag anser att personen är en idiot, men vi människor fungerar väl olika där helt enkelt. Dessutom förstår jag som sagt än mindre hur man orkar skriva till dessa personer, för jag antar att det är meddelande till mig.

Att det sen finns personer som på fullt allvar tror att jag är LosKrikos eller vad den andre hette är ju ännu mer komiskt. Ok, jag kan väl acceptera att någon har en misstanke men jag läste för någon dag sedan att det även efterforskats om jag är någon tidigare användare här. Hur orkar folk ens lägga ner tid på det? Jag anser ju att det är dynga att lägga tid på att se på Big Brother men var på skalan det hamnar ifall jag är rovfisken eller någon annan, ja det måste vara världens all samlade bajs i en enda stor hög och där finns det på fullt allvar folk som frivilligt står och spenderar sin tid. Egentligen är jag inte förvånad men idioti är kanske på sådan nivå?

Om ni inte förstår, eller ens vill förstå det jag skriver, varför ska jag då ens bemöda mig med att försöka få er att förstå? Galenskap! Jaja, jag får se om jag ens orkar fortsätta skriva här eller om jag ska vidareutveckla mitt eget projekt som ska vara klart till sommaren. Det finns ju en del väldigt vettigt folk här också som tur är och sajten i sig håller ju bra klass även om en del användare hellre hatar än älskar men det får stå för dem, jag orkar bara inte läsa deras dynga men ni är mina medmänniskor också även om ni är lite mindre intelligenta. Nu startar skidorna och pengarna ska rulla in!


Vakna nu och sluta idiotförklara alla här! håll dig till skidorna,och visa lite ödmjukhet inför att du INTE tillhör dom smartaste personerna som cirkulerar på internet.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1)
robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td