Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-02, 19:32   #165
robbson11

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Sopor

Känns som det är alldeles för många som är här och läser men det kan ju även vara trevligt. Det som är förvånande är att det är så passa många som jag inte har något intresse av och det verkar ju även gälla vice versa också för annars hade de aldrig hamnat på ignore. Men likväl ramlar det in meddelande med jämna mellanrum som jag inte riktigt förstår varför. Kan det vara av intresse att skriva i någon spelbok när man uppenbarligen inte har något vettigt att säga? Själv skulle jag aldrig bemöda mig att lägga tid på att läsa någons tankar och funderingar ifall jag anser att personen är en idiot, men vi människor fungerar väl olika där helt enkelt. Dessutom förstår jag som sagt än mindre hur man orkar skriva till dessa personer, för jag antar att det är meddelande till mig.

Att det sen finns personer som på fullt allvar tror att jag är LosKrikos eller vad den andre hette är ju ännu mer komiskt. Ok, jag kan väl acceptera att någon har en misstanke men jag läste för någon dag sedan att det även efterforskats om jag är någon tidigare användare här. Hur orkar folk ens lägga ner tid på det? Jag anser ju att det är dynga att lägga tid på att se på Big Brother men var på skalan det hamnar ifall jag är rovfisken eller någon annan, ja det måste vara världens all samlade bajs i en enda stor hög och där finns det på fullt allvar folk som frivilligt står och spenderar sin tid. Egentligen är jag inte förvånad men idioti är kanske på sådan nivå?

Om ni inte förstår, eller ens vill förstå det jag skriver, varför ska jag då ens bemöda mig med att försöka få er att förstå? Galenskap! Jaja, jag får se om jag ens orkar fortsätta skriva här eller om jag ska vidareutveckla mitt eget projekt som ska vara klart till sommaren. Det finns ju en del väldigt vettigt folk här också som tur är och sajten i sig håller ju bra klass även om en del användare hellre hatar än älskar men det får stå för dem, jag orkar bara inte läsa deras dynga men ni är mina medmänniskor också även om ni är lite mindre intelligenta. Nu startar skidorna och pengarna ska rulla in!

Vakna nu och sluta idiotförklara alla här! håll dig till skidorna,och visa lite ödmjukhet inför att du INTE tillhör dom smartaste personerna som cirkulerar på internet.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1)
robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng