Citat:
Ursprungligen postat av Soap
Om jag förstår grötsvenskan via google translate korrekt så saknar Huesca inte mindre än 6 st spelare inför mötet mot Celta Vigo borta?
http://www.marca.com/2011/03/02/futb...299087225.html
Läge isf att lira Celta Vigo, hemmaform V-V-O-V-V-V, med AH-1? Hittar den till 1.96 hos Ladbrokes. Någon med bättre spanska än mig får gärna fylla i mer detaljer!
|
Vad jag kan utläsa ur texten med min knagliga spanska så funderar Celta Vigo på att rotera lite spelare till dagens match. Huesca saknar 6 spelare men ska vara mycket motiverat då man krigar för sin existens och vid förlust och otur med andra resultat kan man vara endast 3 poäng ifrån nedflyttning och det är inget man önskar ska inträffa. Jag kollade lite stats också. Celta är ett bra hemmalag 8-3-1 i kolumnen. Huesca är dock ett ganska bra bortalag med raden 3-5-4. Man har vunnit dom två senaste matcherna borta mot Celta med resultatet 1-0. Eftersom Celta har en stabil defensiv samtidigt som Huesca verkar inte kunna göra så mycket mål på bortaplan, så är underspelet kanske en bättre variant? 1.66 hittar jag snabbt på b365, kanske inte det bästa oddset.