Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-03, 11:44   #1
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Dagens Fotboll 3/3


Dags att vakna gubbar

Shaktar Donetsk -1.5 @ 1.75 2.5u testas då lagen möttes senast i Augusti och Shaktar lekte hem 5-0.
Shaktars form borde hålla sig inför denna cup match. Dom saknar ett par spelare men tror inte det ska bli något problem:

Citat:
- Mister, Kucher did not take part in today’s training session. Did he suffer a serious injury?
- The problem is with his knee. We are trying to treat it conservatively, but if it does not help he will have to undergo an operation.

- A week prior to the match vs Roma you are playing an away game vs Sevastopol. Are you going to stick with first team players or will you provide other players with an opportunity to play in this fixture?
- The championship is resuming and this is very important. And only after Sevastopol we will be talking about Roma. Naturally, before the game, we will think about the starting line-up taking into account the championship regulations (4 Ukrainians must be in the squad). Therefore, Sevastopol come first and only then Roma.

- Will Fernandinho participate in the match against Sebastopol?
- No, he will not be playing till approximately April 1. Let us see, it is too early to say anything concrete concerning this issue.

- When are the team heading for Simferopol?
- In the evening, on March 2.

- Could you please clarify the situation involving de Rossi’s disqualification?
- We will not appeal against that decision again. The commission made its decision, so we will accept the fact that De Rossi will not be suspended.

- What is your take on Sevastopol? There is a new coach with a lot of new players been brought in...
- Unfortunately, this will be the first game and we do not have very much information. We know many players and trying to determine the squad, which a new coach will field. Obviously they are in a difficult situation and they will do everything possible to stay clear of relegation zone. We will be more focused on claiming the first place in the championship as it gives an opportunity to play Champions League football. It will certainly be a tough game because it is first the match in the second half of the championship. In addition, weather conditions worsen the situation. But in terms of preparation for the game against Roma we need a victory for the overall morale boost.

- Did Razvan Rat have a mini-vacation in connection with childbirth?
- Yes, he was not playing in the last match against Spartak (Nalchik); he flew to Donetsk to support his wife. Then, he immediately returned to his professional duties.

FC Shakhtar
Press office
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Iamthelegion (+2), Lunkan (+2)
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-03, 11:51   #2
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Borlänge/Sthlm/Marbella
Inlägg: 366
Sharp$: 703


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja verkar som det var lill-lördag för många igår!

Är inne och nosar på Almeria hemma mot Racing.

Måste match för Almeria som lider med skador samt avstängning på coachen som får ge sitt lag order via läktare denna match.

Ingen av lagen lirar speciellt många matcher över2.5 men tror att turbulens och panik för nedflyttning kan orsaka en hel del bakåtmål idag.
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-03, 12:12   #3
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Om jag förstår grötsvenskan via google translate korrekt så saknar Huesca inte mindre än 6 st spelare inför mötet mot Celta Vigo borta?

http://www.marca.com/2011/03/02/futb...299087225.html

Läge isf att lira Celta Vigo, hemmaform V-V-O-V-V-V, med AH-1? Hittar den till 1.96 hos Ladbrokes. Någon med bättre spanska än mig får gärna fylla i mer detaljer!
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."

Senast redigerad av Soap den 2011-03-03 klockan 12:17. Anledning: odds slashat på VC
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-03, 12:26   #4
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Om jag förstår grötsvenskan via google translate korrekt så saknar Huesca inte mindre än 6 st spelare inför mötet mot Celta Vigo borta?

http://www.marca.com/2011/03/02/futb...299087225.html

Läge isf att lira Celta Vigo, hemmaform V-V-O-V-V-V, med AH-1? Hittar den till 1.96 hos Ladbrokes. Någon med bättre spanska än mig får gärna fylla i mer detaljer!
Vad jag kan utläsa ur texten med min knagliga spanska så funderar Celta Vigo på att rotera lite spelare till dagens match. Huesca saknar 6 spelare men ska vara mycket motiverat då man krigar för sin existens och vid förlust och otur med andra resultat kan man vara endast 3 poäng ifrån nedflyttning och det är inget man önskar ska inträffa. Jag kollade lite stats också. Celta är ett bra hemmalag 8-3-1 i kolumnen. Huesca är dock ett ganska bra bortalag med raden 3-5-4. Man har vunnit dom två senaste matcherna borta mot Celta med resultatet 1-0. Eftersom Celta har en stabil defensiv samtidigt som Huesca verkar inte kunna göra så mycket mål på bortaplan, så är underspelet kanske en bättre variant? 1.66 hittar jag snabbt på b365, kanske inte det bästa oddset.

Senast redigerad av Riise den 2011-03-03 klockan 12:27.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-03, 14:40   #5
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 8
Sharp$: 54
Standard

Dagens solklara: Ponferradina-Betis till 1.85. Hemmalaget ligger klart sist i segunda, samtidigt som Betis vill utöka avståndet till de jagande lagen om la Liga platser. Betis har gått sådär på bortaplan med 5-3-5, men jumbon ska man bara klara av. Klar 2a!

Sen över till den andra matchen i segunda, Celta-Huesca till 1.45. Var lite sugen på att slå till med -1, men Huesca släpper in väldigt få mål så kör därför rak 1a. Inget bra odds, men en klar seger för ligaledarna ska det bara bli!

Fortsatt kvar i Spanien, Real Madrid-Malaga ö 3,5 till 1.88. Malaga har släppt in mest mål i hela la Liga, samtidigt som alla vet vad Real kan framåt. Malaga har även gjort en del mål, men det ska ju givetvis mycket till att få hål på Real. Real är även de som gjort mest mål på hemmaplan i år. Bra spel till bra odds!

Almeria-Racing känns på tok för svår, så nöjer mig med dessa i Spanien.


Nu har även Unibet slängt in ett odds på 2,25 på Real -2, det är bara för bra för att motstå! SPELA! Tål att tilläggas att Malaga är skadedrabbat.

Senast redigerad av Bybbe den 2011-03-03 klockan 14:52.
Bybbe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-03, 15:11   #6
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Kollar lite på Turkiet i skrivande stund och jag är sugen på att spela mot Besiktas som hade en tuff match för enbart ett par dagar sedan mot Antalyaspor som man tillslut vann med 2-0 på bortaplan.
Redan idag ställs man mot Gaziantep BLD som man förra året förlorade mot i November med 1-0.
Förvisso kissade Besiktas på Gaziantep hemma med 5-0 och kan nu låta dem vinna med 4-0 för att ändå gå vidare.

statistiken säger:
På GASKİ Spor Tesisleri (Gaziantep BB) 1. 48% (2.08) 2. 20% (5.00) 3. 32% (3.13)


Någon med koll på laguppställningar och motivationer på denna, turkiska är långtifrån mitt modersmål och tycker infon på nätet är tunt inför mötet.. ?
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-03, 15:19   #7
 
Thore10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ashburton Grove
Inlägg: 689
Sharp$: 2115

Sverige 2013
Stats: 230 - 162 - 21
ROI: 116.48%
Vinstprocent: 58.67%

Standard

Tror kvällens träningsmatch mellan IFK Norrköping och Degerfors har bra chans att gå över.

Peking hade nyligen match mot Elfsborg och ställer enligt sin hemsida upp med ett mycket orutinerat lag ikväll. Dom flesta spelarna i startelvan är tonåringar, var av några tillhör a-truppen. Man startar med följande manskap:

David Nilsson, Andreas Haglund, Robert Andersson, David Wiklander, Caio Mendes, Armin Tankovic, Riki Cakic, Enis Ahmetovic, Markus Johansson, Joonas Tamm, Christoffer Nyman.

Degerfors har varit mycket målglada i träningsmatchandet hittills

Degerfors - Kongsvinger 2-4
Degerfors - Hammarby 0-4
Degerfors - Gefle 3-2
Degerfors - Åtvidaberg 5-2

Till den här matchen saknas Stellan Carlsson, Niklas Klingberg, Martin Broberg, Christophe Lallet och Jonas Olsson.

Startar enligt följande:

Målvakt Jonas Bohlin
Högerback Andreas Gunnarsson
Mittbackar Andreas Holmberg, Christoffer Wiktorsson
Vänsterback Marcus De Bruin
Balansspelare Tobias Solberg och Eric Jernberg
Offensiv mittfältare Erik Nilsson
Vänsterytter Andreas Ljunggren-Eriksson
Högerytter Alexander Andersson
Anfallare Peter Samuelsson

Hemsidan har dock glömt en spelare då detta bara är 10 man.

Över 2.5 ger 2.08 på 188bet och det är taget.
Thore10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-03, 15:27   #8
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iCash Visa inlägg
Kollar lite på Turkiet i skrivande stund och jag är sugen på att spela mot Besiktas som hade en tuff match för enbart ett par dagar sedan mot Antalyaspor som man tillslut vann med 2-0 på bortaplan.
Redan idag ställs man mot Gaziantep BLD som man förra året förlorade mot i November med 1-0.
Förvisso kissade Besiktas på Gaziantep hemma med 5-0 och kan nu låta dem vinna med 4-0 för att ändå gå vidare.

statistiken säger:
På GASKİ Spor Tesisleri (Gaziantep BB) 1. 48% (2.08) 2. 20% (5.00) 3. 32% (3.13)


Någon med koll på laguppställningar och motivationer på denna, turkiska är långtifrån mitt modersmål och tycker infon på nätet är tunt inför mötet.. ?
Enligt följande källa så kommer Besiktas vila några stjärnor:
http://turkiskfotboll.com/2011/03/02...esiktas-trupp/

"Flera ordinarie spelare saknas i truppen. Ricardo Quaresma, Necip Uysal och Matteo Ferrari är avstängda. Fabian Ernst är skadad och följande spelare får stanna hemma: Rüstü Recber, Simao Sabrosa, Guti, Ekrem Dag och Nihat Kahveci."

Man kommer ändå hit med Mehmet Aurelio, Tomas Sivok, Manuel Fernandes, Bobo och Hugo Almeida. Svårt att se att alla dom kommer sitta på bänken. Kanske någon av de 3 innermittfältarna Aurelio, Sivok eller Fernandes. Bobo och Almeida startar säkert på topp.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-03, 15:34   #9
 
yret88s avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 162
Sharp$: 712


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bybbe Visa inlägg
Dagens solklara: Ponferradina-Betis till 1.85. Hemmalaget ligger klart sist i segunda, samtidigt som Betis vill utöka avståndet till de jagande lagen om la Liga platser. Betis har gått sådär på bortaplan med 5-3-5, men jumbon ska man bara klara av. Klar 2a!

Sen över till den andra matchen i segunda, Celta-Huesca till 1.45. Var lite sugen på att slå till med -1, men Huesca släpper in väldigt få mål så kör därför rak 1a. Inget bra odds, men en klar seger för ligaledarna ska det bara bli!

Fortsatt kvar i Spanien, Real Madrid-Malaga ö 3,5 till 1.88. Malaga har släppt in mest mål i hela la Liga, samtidigt som alla vet vad Real kan framåt. Malaga har även gjort en del mål, men det ska ju givetvis mycket till att få hål på Real. Real är även de som gjort mest mål på hemmaplan i år. Bra spel till bra odds!

Almeria-Racing känns på tok för svår, så nöjer mig med dessa i Spanien.


Nu har även Unibet slängt in ett odds på 2,25 på Real -2, det är bara för bra för att motstå! SPELA! Tål att tilläggas att Malaga är skadedrabbat.
Spelet du lägger på Real -2 känns verkligen inte bra till 2.25. Det är europeiskt handikapp och innebär att dom måste vinna med 3 mål. Real har klarat av den linan en gång på de senaste sex matcherna. Men jag hoppas såklart det sitter för din skull.

Sitter på Shakhtar -1.5 som iCash tipsade om, funderar även på Besiktas.
yret88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-03, 16:03   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 96
Standard

Följande är taget ifrån Degerfors hemsida igår:

Efter matchen mot Skövde igår tränade DIF idag i bollhallen. Ett bra pass innehållande uppvärmning, passningsspel, possession spel (utan målvakterna) och sju mot sju spel. Man snackade även om anfallsspelet i samband med träningen. Fokus imorgon kommer att ligga på försvarsspelet:

- Det ska bli en rolig match mot ett tufft motstånd, vi kommer att ha fokus på att vara noggranna i vårt försvarsspel och inte bjuda på något,
berättar huvudtränaren Patrik Werner.

Jag var också inne på överspelet här först men är mer tveksam efter att ha läst detta.
arnestefan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-03, 16:12   #11
 
Lunkans avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 205
Sharp$: 899
Standard

Hänger på Icash på spelet i Ukraina sedan tror jag att jag nöjer mig för ikväll faktiskt.
Lunkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-03, 16:27   #12
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 8
Sharp$: 54
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av yret88 Visa inlägg
Spelet du lägger på Real -2 känns verkligen inte bra till 2.25. Det är europeiskt handikapp och innebär att dom måste vinna med 3 mål. Real har klarat av den linan en gång på de senaste sex matcherna. Men jag hoppas såklart det sitter för din skull.

Sitter på Shakhtar -1.5 som iCash tipsade om, funderar även på Besiktas.
Klarade de den gränsen borta mot Malaga i höstas (1-4) ser jag inte varför man skulle misslyckas på hemmaplan.
Bybbe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-03, 16:47   #13
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 146
Sharp$: 483

AndreasH
Stats: 67 - 64 - 8
ROI: 101.79%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bybbe Visa inlägg
Dagens solklara: Ponferradina-Betis till 1.85. Hemmalaget ligger klart sist i segunda, samtidigt som Betis vill utöka avståndet till de jagande lagen om la Liga platser. Betis har gått sådär på bortaplan med 5-3-5, men jumbon ska man bara klara av. Klar 2a!
Tog också denna igår men solklar vill jag nog inte kalla den.
Betis vann sin senaste men har 5 förluster i rad innan den..

Vi får hålla tummarna och hoppas på att Betis har vänt sin trend iom. vinsten senast
AndreasH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-03, 16:48   #14
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Betis med 5 raka torsk innan förra matchen skulle alltså vara solklar?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-03, 16:57   #15
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 8
Sharp$: 54
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Betis med 5 raka torsk innan förra matchen skulle alltså vara solklar?
Solklar fel ord, ja. Men ser inte hur Betis (som normalt sett är ett väldigt bra lag) ska kunna förlora mot jumbon. Nån gång måste ju trenden vända, och jag tror absolut den gör det idag! Betis ska bara upp!
Bybbe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td