Ämne: Bonustrading
Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-04, 19:06   #150
Grnvit
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtraCheese Visa inlägg
Ja, om Pittsburgh förlorar eller spelar lika så vinner du på Betfair.
Se "Insats köpare" som hur mycket du vill vinna. Du vill vinna 200, och satsar 510kr. Dock är ju oddset på Pittsburgh på BetClic endast 3.15, alltså inte ens i närheten av varandra (Betfait - BetClic). Hitta odds som är väldigt nära eller lika.
Du kommer ju endast vinna 430kr på Betclic om Pittsburgh går och vinner, och det väger ju inte upp dina 510kr satsade på Betfair.
Ja precis. Tack så mycket för svaret!


Det går ju att sänka oddset när man bokar. Då får man ju mindre skuld. Om jag tar Tottenham-Milan som exempel.
Då är oddset på Betclic 2.15 på tottenham. Om jag bokar Tottenham så är det 2.38. Det är väl bara att sänka till 2 i odds då? Det enda som händer är väl att skulden blir lägre + att det förmodligen blir lite svårare att vinna på bokningen?

Tar ett till exempel. Oavgjort mellan Toronto-Chicago går att boka till 4,5 i odds, men då kan man alltså sänka till 2 i odds så man slipper så hög skuld, sedan lirar man det till ~4,50 på Betclic?
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Grnvit den 2011-03-06 klockan 00:06. Anledning: så jag slipper bumpa
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat