Citat:
Ursprungligen postat av Stekel
De här spelen överväger jag inför omgången (från b365). Synpunkter?
Benetton P. P 2.20 (bara om barfota RO givetvis)
I Saw You V 2.15
New Line V/P 25/5.50
Chilly Willy/Imola November 2.20
|
Tycker platsoddset var bra på Benetton P om nu Per skulle köra passivt som antyds i intervjuer. Jag hoppas ju på motsatsen såklart men rygg på 6:an eller 7:an borde ju ge bra chans till ditt lir där.
I Saw You såg ju verkligen bra ut i comebacken och visst är han motiverad favorit. tror oxå att oddset är något högre än det hos ATG då Lindblom lär lämna stenklart på denna som han ofta gör i alla media. med det sagt kommer jag gardera då han endast vunnit 9 av 20 i spets och upploppet är segt på Axevalla. Tycker de roligaste garderingsbuden återfinns i 4 Ottens Vigo som är mycket stark sedan dyngtramparen 9 Tjacke Gold som det ska bli intressant att se vad duktige Stefan Söderqvist kan göra med. Skulle banan bli knepig, vilket inte ser otroligt ut, är han närmast gynnad av det.
4 New Line glänste ju onekligen senast i återkomsten och Uhrberg låter ju lite uppåt. Travar han bara så känns speciellt platsoddset klart bra. Själv tror jag på en fin dag för Håkan K Persson då 8 Galax Trot ska få ett halvnorskt huvudlag och borde vara ytterligare förbättrad nu. Fick ju dra tåget senast och höll mycket bra. Tränar visst riktigt bra enligt travnet.
http://www.stallhkp.se/diary_3.html .
Lycka till!