Tid för eftertanke efter helgens matcher
Ja vad ska man säga. Ingen lysande helg direkt och jag gick 8-8-1.
Matcherna således tyckte jag alla kändes bra inför matchstart. Undantag Birmingham och Colchester kanske. Och vi vet ju hur dom matcherna gick. Helgens bästa spel tycker jag var Udinese. Matchbilden blev precis som jag tänkt mig och det var bra att jag inte gick på -1.5 AH utan istället valde att man skulle vinna utan att släppa in mål. Det jag tar med mig från helgen är att jag breddat mitt tänk kring matcher i ligor som jag inte brukar spela på typ, Segundan i Spanien, belgiska ligan samt league one. Nu blev inte dom här exprimenten särskilt lyckade men jag känner att de är viktigt att få upp ögonen för annat än högsta serierna i Eng/Spa/Ita. Alltid spännande att lära sig något nytt. Det som gjort att de har gått lite sämre här tror jag är att informationen är sämre och att jag inte har sett lagen spela vilket gör att det blir svårare att ta fram en eventuell matchbild att styra mitt spel emot.
Helgens sjukaste var ju ändå hur det BARA kunde bli ett ynka mål i den ryska supercupen. Helt sinnesjukt och jag tror flera av er håller med mig. Jitte speciellt kanske?
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=lJmPSRrcluY[/ame]
CSKA skulle gjort 4 mål i första halvlek och jag var nog som sagt inte ensam om att svära över Vagner Love och Doumbia under matchen. Helt sjukt!
Ny vecka nu, nya tag. Den här veckan ska jag fanimej gå rejält med plus, dags för spelen att lossa nu!
/ Riise