Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-06, 10:24   #31
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Måste bara få fråga vad "-1.5 AH" är? Andra halvlek?
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-06, 10:39   #32
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 1
Sharp$: 92
Standard

AH = Asian Handicap
Aleko är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-06, 11:08   #33
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Finns ju en del bolag som erbjuder 2,40+ på Inter (-1,5). Har du konto på exempelvis Pinnacle? Jag spelade Inter och fick 2,45.
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-06, 11:15   #34
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Redbull Visa inlägg
Finns ju en del bolag som erbjuder 2,40+ på Inter (-1,5). Har du konto på exempelvis Pinnacle? Jag spelade Inter och fick 2,45.
Har bara konto på Bet365 och Betfair än så länge. Soap tipsade mig tidigare här i tråden om att skaffa ett konto på Pinnacle men inte orkat göra de än. Hört att det ska vara krångligt också? Får se om jag ändrar mig.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-06, 11:17   #35
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Måste bara få fråga vad "-1.5 AH" är? Andra halvlek?
Precis som Aleko skriver, d.v.s att laget måste vinna med minst två mål. Exempelvs 2-0, 3-1 eller 4-1.

-1AH innebär att du får insatsen tillbaka om laget endast vinner med ett mål. Står mer om detta här: https://www.sharps.se/forums/spelskolan3
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-06, 11:25   #36
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Riise Visa inlägg
Har bara konto på Bet365 och Betfair än så länge. Soap tipsade mig tidigare här i tråden om att skaffa ett konto på Pinnacle men inte orkat göra de än. Hört att det ska vara krångligt också? Får se om jag ändrar mig.
Tycker inte att det var så krångligt. Pinnacle vill ha kopia på ID, kopia på kreditkort och att du fyller i ett "credit/debit card authorisation form" (en blankett). Allt detta laddas upp direkt på deras sida, alltså behöver man inte skicka in det via mail. Om du registrerar dig på Pinnacle så tänk på att man endast får göra ett uttag per månad kostnadsfritt.
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-06, 14:23   #37
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Tror du slipper krånglet ovan om du kör med Moneybookers hos pinnen.

I övrigt så tjänar du en sjuhelvetes massa tid och ID tjafs på att använda moneybookers på alla sidor du regar dig på, så skaffa mb om du inte redan har det. Thats an order!

Btw så har du Sharps för tillfället mest välstrukturerade db. Det är en fröjd att skumma den de dagar du väljer att spela.
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Redbull (+1)

Senast redigerad av Soap den 2011-03-06 klockan 14:26.
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-06, 17:08   #38
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Håller med Soap. En bra strukturerad dagbok, det gillas. Angående Moneybookers så har det underlättat mitt spelande oerhört mycket sedan jag skaffade det. Rekommenderas varmt!

Ett konto på Pinnacle är nästan ett måste. Lirar man dessutom NHL så finns det inte många som slår oddsen på Pinnen.
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-07, 10:36   #39
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

Tid för eftertanke efter helgens matcher

Ja vad ska man säga. Ingen lysande helg direkt och jag gick 8-8-1.

Matcherna således tyckte jag alla kändes bra inför matchstart. Undantag Birmingham och Colchester kanske. Och vi vet ju hur dom matcherna gick. Helgens bästa spel tycker jag var Udinese. Matchbilden blev precis som jag tänkt mig och det var bra att jag inte gick på -1.5 AH utan istället valde att man skulle vinna utan att släppa in mål. Det jag tar med mig från helgen är att jag breddat mitt tänk kring matcher i ligor som jag inte brukar spela på typ, Segundan i Spanien, belgiska ligan samt league one. Nu blev inte dom här exprimenten särskilt lyckade men jag känner att de är viktigt att få upp ögonen för annat än högsta serierna i Eng/Spa/Ita. Alltid spännande att lära sig något nytt. Det som gjort att de har gått lite sämre här tror jag är att informationen är sämre och att jag inte har sett lagen spela vilket gör att det blir svårare att ta fram en eventuell matchbild att styra mitt spel emot.

Helgens sjukaste var ju ändå hur det BARA kunde bli ett ynka mål i den ryska supercupen. Helt sinnesjukt och jag tror flera av er håller med mig. Jitte speciellt kanske?

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=lJmPSRrcluY[/ame]

CSKA skulle gjort 4 mål i första halvlek och jag var nog som sagt inte ensam om att svära över Vagner Love och Doumbia under matchen. Helt sjukt!

Ny vecka nu, nya tag. Den här veckan ska jag fanimej gå rejält med plus, dags för spelen att lossa nu!

/ Riise
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-07, 10:39   #40
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Redbull Visa inlägg
Håller med Soap. En bra strukturerad dagbok, det gillas.
Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Btw så har du Sharps för tillfället mest välstrukturerade db. Det är en fröjd att skumma den de dagar du väljer att spela.
Tackar för kommentarerna! Ska försöka upprätthålla en hög standard här även i fortsättningen.
Tipsen jag fått hitintills har varit nyttiga. Något annat som kan förbättras?
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-07, 15:44   #41
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

Stånk och stön, de är måndag igen...

Japp, en ny vecka har startat och jag hoppas verkligen att den blir bättre än min första vecka här i speldagboken. Resultatmässigt i alla fall.
Idag kommer jag med 3 stycken spel.

Ogiltigt spel-ID: 312510



Spoiler:
Info/Analys:
Här kommer ännu ett statistik spel ifrån Portugal. Hämtat i högsta ligan och återigen är Pacos Ferreira inblandade. Det gick ju bra sist iaf.
Pacos har vunnit dom 6 senaste matcherna och i veckan slog man ut Nacional i ligacupen och kommer att få spela final mot Benfica lite längre fram i vår. Man vann tillslut med 4-3 i en rafflande match där spelet böljade.
Motståndarna i dagens match Naval krigar för sin existen i Liga Zon Sagres och har verkligen höjt sig sedan dom bytte coach för några veckor sedan. 6 raka matcher utan förlust, där merparten av matcherna har slutat oavgjort. Kan tyvärr inte hitta någon större info om skadeläget i de båda lagen men traditionsmässigt ser det bra ut. Alla möten ifrån 05 har slutat med att båda lagen har gjort mål, hela 7 matcher. Pacos har nätat en del på slutet där man nådde toppen senast med 4 baljor. Naval har gnetat sig till en del poäng och har nätat i 5/6 senaste matcherna, enda undantaget var senast hemma mot Braga. Innan de har man gjort 3 mål på lag som Academica och Sporting. Jag tror Naval återigen kommer försöka gneta sig till en poäng här och kommer försöka hålla en kontrollerad defensiv. Man vill inte gå bort sig. Gör Naval första målet i matchen kan vi säkert få se en målrik historia här. Jag väljer att gå på "Both to score" framför ö 2.5 mål då jag ser en viss X risk här och 1-1 är något som båda lagen inte skulle vara jättemissnöjda med.


Ogiltigt spel-ID: 312502


Ogiltigt spel-ID: 312506



Spoiler:
Info/Analys:
Två stycken spel inför kvällens enda PL match. Blackpool tar emot Chelsea på Bloomfield Road. Vi vet alla som sett B'Pool där minst en gång under säsongen vad som kommer att ske. Hemmalaget backar gärna inte undan och man öser på med full kraft för att försöka lamslå de större lagen. B'Pool offensiv är imponerande och man spelar med en rörlighet som skapar problem för de flesta lagen. Till den här matchen saknas två stycken viktiga poängspelare i Charlie Adam och DJ Campbell som kommer göra att B'Pools offensiv blir lite lidande. MEN jag tror inte vi behöver oroas oss. Detta kommer göra att B'Pool överbelastar sin offensiv ytterliggare för att kompensera för detta. Om B'Pool är hälften så optimistiska som Köpenhamn var förra veckan så vet vi vad Chelsea kan göra med sådana lag. Jag tror på ett två manna anfall á la Drogba-Torres idag. Chelsea lär kunna pytsa in 3 baljor på ett obalanserat B'Pool samtidigt som jag tror Cech kan få ge vika någon gång ikväll då B'Pool gjort minst ett mål på hemmaplan i samtliga matcher iår.
Torres kommer närmare och närmare, idag är det dags att spräcka 0:an!

Senast redigerad av Riise den 2011-03-08 klockan 08:21.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-08, 13:01   #42
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

Championship mania!

Brett utbud idag med full omgång i The Championship. Även fått med en League One match och ett CL spel.

Ogiltigt spel-ID: 313485



Ogiltigt spel-ID: 313488



Ogiltigt spel-ID: 313493



Ogiltigt spel-ID: 313499



Ogiltigt spel-ID: 313498



Ogiltigt spel-ID: 313500



Ogiltigt spel-ID: 313502



Hinner inte motivera spelen idag! Tyvärr. Hoppas de ska bli bättre under veckan som går men idag har det kört ihop sig totalt. Ber om ursäkt för detta.

Senast redigerad av Riise den 2011-03-09 klockan 09:37.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 01:44   #43
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Snyggt lir på Preston vs Leeds, vart hittade du oddset på 2nd half most goals? Bra betalt i en målrik liga! Borde lirat det i derbyt Millwall - QPR ist (det är lätt att vara efterklok!)...
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."

Senast redigerad av Soap den 2011-03-09 klockan 01:46.
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 09:38   #44
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Snyggt lir på Preston vs Leeds, vart hittade du oddset på 2nd half most goals? Bra betalt i en målrik liga! Borde lirat det i derbyt Millwall - QPR ist (det är lätt att vara efterklok!)...
Hittade det på bet365. Detta är ju fanimej pinsamt, 1/7 spel satt igår. Kul att träffa min sämsta streak på ett halvår när jag äntligen startar dagbok. Skjut mig...
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 10:30   #45
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

Låt magen styra

Japp som rubriken lyder så går jag här mer på magkänsla än statistik/info. Något måste ändras för att få fram bättre siffror, och jag prövar detta.

Ogiltigt spel-ID: 314501



Ogiltigt spel-ID: 314505



Ogiltigt spel-ID: 314507



Ogiltigt spel-ID: 314508



Hoppas på ett trendbrott så självförtroendet stiger. Just nu är jag inne i en sån här period där allt jag rör blir fel. Men men, de ska väl vända det också...

Senast redigerad av Riise den 2011-03-10 klockan 14:42.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td