Har varit sjuk, så man har inte varit så aktiv på sharps den senaste dagen.
Roligt att jag har fått svar efter några timmar.
Koss Porta Pro, visst det är en bra hörlur för den pengen. Men mer än det ska vi nog låta det vara, har haft två stycken för några år sedan. Behandlar alltid mina grejer väl, dock så har ena hörluren dött helt, ingen aning om detta är ett känt fel.
Har alltid köpt hörlurar för en relativt billig peng, 500 kr. Men nu vill jag köpa något ordentligt, men har inte så bra koll.
Kollat som sagt på Dr.dre lurar, även denon och så har jag nu hört av diverse sidor att audio technica ska riktigt bra i sina hörlursklasser. Någon som har någon erfarenhet alls av dessa? Tror inte riktigt de har nått Sverige än.
Levererar verkligen Bose? Naturligtvis har man hört deras högtalare som är helt fantastiska och de kostar skjortan. Har fått en konstig känsla/fördom att man betalar lite av märket bose också, kanske inte är så.
AKG har jag haft lite erfarenhet i budget märke, RobinD du borde ju veta att de hade den största konkurrenten till Koss Porta pro ett tag akg k24p hette dem.
Hade varit underbart om man hade fått ett inlägg som bara säger, denna modellen är det bästa du kan få för den pengen. Men så är det naturligtvis inte, då musiksmak är olika och därför är lurarna också det..
Men detta blir nog en svår nöt att knäcka, haha

(troligtvis en valnöt)
edit: Audio-Technica ATH-M50
http://www.testfreaks.se/horlurar-he...hnica-ath-m50/
Någon som har erfarenhet?