Hej och välkommen till mitt experiment. Det är döpt till 100 Favorit som ni ser. 100 Favoritmatcher ska spelas. Det här kommer svara på en hel del frågor, vinner majoriteten av favoriterna? Kan man gå plus om man är en favoritspelare? Även om 100 Matcher är lite i jämförelse till om man går plus så får det bli min mätstock, mestadels för att jag inte har hur mycket tid som helst att lägga på det här projektet.
Så hur går det då till? Det är som följande att jag väljer ut en Singelmatch och tippar på laget som är favorittippat. Oddsen kommer inte vara det finaste jag sett och spelmässigt är det ren idioti.
Jag spelar alltså inte som en sharp utan experimenterar hej vilt. Jag väljer även att spela spelen på riktigt, mestadels för om jag blandar in mina egna pengar så kommer jag ta det seriösare, skulle det varit fiktiv så kommer jag antagligen tröttna halvvägs på det här projektet. Så nu kör vi lite Bas-fakta.
Vad ? : Singelmatcher, där favoriten spelas. Kan vara vilken sport som helst.
Var ?: Jag håller mig till Svenska Spel och Bet 365, där den sistnämnda kommer användas främst.
Pris?: 200 Kr/ vad. Inte en krona mer, inte en krona mindre.
När ?: Det här är ett tidsbegränsat,
jag önskar att en Admin kan låsa den här tråden efter mitt inlägg om redovisningen av hela projektet. Efter spel Nr 100 kommer jag skriva en utvärdering om projektet, efter det inlägget skulle jag önska att tråden skrotades så att den inte tar plats.
Spreadsheet: https://www.sharps.se/spreadsheet/100fav
Det var allt jag kan komma på nu, blir lätt tradigt att tjata regler i första inlägget, men vi kör på och vet inte riktigt hur snabbt Admin kan kontrollera och ev. godkänna den här tråden men första spelet blir på Huddinge idag(23/3)
Givetvis får ni gärna komma med konstruktiv kritik om enskilda spel och hela det här projektet
Välkommen på resan !