Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-23, 22:21   #6
TheDarkKnight

TheDarkKnights avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Projektrapport 23 Mars

Antal spel: 1
Vinst: 0
Förlust: 1

Netto: - 70 Kr

Blev en tuff start helt klart. Asplöven kopplade överaskande greppet tidigt och redan i 3;e minuten gjorde man 1-0. Precis innan periodpaus i första, så satte man dit tvåan och av ren energi tryckte man in 3-0 tidigt i andra.
Och någonstans här förlorades matchen, och även ifall Huddinge gjorde en bra tredje period som man vann med 2-0 så förlorades hela matchen "rättvist" med 4-5.

Det tråkiga är ju givetvis att jag förlorade mitt spel och det blev en tråkig början på spreaden och utmaningen, och även att Huddinges fina trend skulle brytas just ikväll. Det roliga är att kvalet till Allsvenskan just blev lite mer spännande och på Fredagkväll kommer det att bli en grym match i Ljungby då man tar emot Huddinge. I den matchen tippar jag Huddinge seger, dock lär de inte bli något spel då det inte är aktuellt för den här spreaden, kanske slänger jag in ett bet på min personliga spread(Ej redovisad här på Sharps kanske något man borde börja med). Men ska invänta fredagen och analysera matcherna mer.

Nu blir det att ta nya tag och försöka hoppas på lite flyt så att man kan fixa så att man åtminstonde tjänar lite pengar på det här experimentet

Ha en trevlig kväll, folks!

- Bob Valentino
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat