Citat:
Ursprungligen postat av Redbull
Mycket intressant. Kommer absolut följas...
Två frågor:
* Lever du på betting/trading? Är det din huvudsakliga sysselsättning?
* Vilket "verktyg" använder du? Betangel?
BOL! 
|
Som jag skrev i posten innan så skulle jag nog kunna leva på betting om jag ville men vill helt enkelt inte. Jag är en projektmänniska och tröttnar ganska fort. Dessutom har jag inte riktigt psyket för att klara av swingsen som jag hamnade på när jag bettade. Det var 50k upp en veckan och 40k back den andra. Jag tjänade riktigt bra pengar men de var inte värt den frustration det föranledde. Lite förenklat kan man nog säga att jag ökade riskerna/insatserna lite för snabbt även om de flesta skulle kalla min MM försiktig. Jag låg på en max insats på 0,33% av kassan. Jag hade sprungit riktigt bra hela hösten där jag haft en förlustvecka och en ganska stadig graf. Sen under 2011 blev det en riktig ber och dalbana som visserligen hackade sig uppåt men med för stora hack.
Jag använder Betting Assistant just nu men provar mig fram lite. Sen har jag en del gamla excel-ark som jag använder för att räkna ut när jag ska kliva in på en marknad.
Aldrig betalat för Betangel och tar gärna emot rescensioner på den. Själv tycker jag Betting Assistent är lite "trögt". Nån som har samma erfarenhet?