Citat:
Ursprungligen postat av blixten92
I beg to differ
Om jag använder fjärrstyrning och styr polarens dator. Får alla uppgifter som behövs. Vad är det som ska gå fel? Dom kommer aldrig se att det finns någon koppling till mig? Ska dom gissa sig till att vi är kompisar?
Att dom ska "låsa alla mina konton"? Fattar inte hur dom ska kunna koppla kontot hos person B med en helt annan kompis E. Är helt olika datorer med unika MACadresser och ipadresser, visakort, gatuadress osv. Finns ingen koppling som något spelbolag skulle kunna se.
Sen att det krävs mycket av kompisen tycker jag inte heller. Risken är att man kan förlora pengar och det är mina pengar som stor på spel. De som jag kört med tycker iaf inte att det är så krävande att behöva trycka på on knappen på deras dator, En fick fylla i ett brev från Bet365 en gång mycket jobbigt
Har iaf tjänat mig en slant på detta och kommer fortsätta...
// over and out
|
Att det funkar håller jag helt med om. I ett litet sample. Men att logga in och fjärrstyra en polares dator kallar inte jag "att sätta i system". Men sålänge du kör i sådan liten skala kommer det förmodligen funka. Men förr eller senare får du nog slut på polare som ställer upp med visa-kort, adress osv.
Jag antog att du använde någon form av VPN eller iphone, för isåfall skulle kontona låsas relativt snabbt. Men nu är det ju precis som att det är din polare som spelar, då är det lugnt.