Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-21, 13:11   #31
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 4
Sharp$: 1301
Standard

Om du redan spelat på ett konto i ditt namn och vill spela i en kompis namn behöver du nytt IP och ny MAC-adress,byter du endast IP kommer bolagen att limitera dig mycket eller ganska snabbt,detta sker så vitt jag förstår av praktisk erfarenehet på basen av din MAC-adress.Dock,frågar du varför du blir limiterad ger de sitt standardsvar,inte heller bråkar de pålitliga bolagen med utbetalningar trots att de uppenbarligen förstår vad som försiggår.Enstaka bolag kollar troligen inte MAC-adressen,men de allra flesta.

Med annan IP och MAC-adress kan du obehindrat spela (tills de förstås efter en tid ändå limiterar dig om du vinner),om du spelar på samma adress som kontoinnehavaren bor spelar ingen roll.Naturligtvis vill endel bolag också ringa kontoinnehavaren i något skede.

Detta handlar alltså att använda konton i olika namn,bonusar kan jag inte uttala mig om.
haraldius är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-22, 15:46   #32
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Har googlat runt lite om hur man byter mac-adress, men fattar noll (kan iofs ha att göra med att jag knappt kan starta en dator) så undrar om det finns någon vänlig själ som på ett enkelt sätt kan förklara hur man byter Mac-adressen.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-22, 16:14   #33
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Installera bara noscript och se till att inte använda er av flash så kan ni vara säkra på att de inte kan se er MAC-adress. Den är nämligen ingenting man ser utan att göra sig besvär.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-23, 18:16   #34
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 375
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Har googlat runt lite om hur man byter mac-adress, men fattar noll (kan iofs ha att göra med att jag knappt kan starta en dator) så undrar om det finns någon vänlig själ som på ett enkelt sätt kan förklara hur man byter Mac-adressen.
Kan ju iaf informera att vi försökte ändra macadressen på ett mobilt bredband-sticka på Mac OS, men det gick inte genom att använda Terminalen iaf. Vet inte om det går på något annat sätt, om det nu går öht.

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Installera bara noscript och se till att inte använda er av flash så kan ni vara säkra på att de inte kan se er MAC-adress. Den är nämligen ingenting man ser utan att göra sig besvär.
Intressant. En guide for dummies vore på sin plats.
neonguy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-23, 18:34   #35
 
handmades avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 36
Sharp$: 1002
Standard

Det är bara att använda 2 st bredband stickor ett till vardera konto.
handmade är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-23, 22:28   #36
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Installera bara noscript och se till att inte använda er av flash så kan ni vara säkra på att de inte kan se er MAC-adress. Den är nämligen ingenting man ser utan att göra sig besvär.
Kan man livebetta utan att använda Flash?
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-26, 12:22   #37
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 14
Sharp$: 988

Blixten - 3.0
Stats: 347 - 253 - 29
ROI: 103.02%
Vinstprocent: 57.83%

Standard

De bästa sättet att bonustrada genom kompisen är alltså att antingen att ha ett mobilt bredband som du inte använt tidigare alternativt att du fjärrstyr hans dator?

Kan spelbolagen på något sätt se att det är jag som bettar och inte min polare om jag använder mig av dessa medtoder i såfall hur?


Vill ha svaren JA samt NEJ så jag kan börja hova in lite cash. Kassan kmr säkerligen behöva fyllas på efter kvällens bravader.

Senast redigerad av blixten92 den 2011-02-27 klockan 19:39.
blixten92 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-01, 20:53   #38
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 14
Sharp$: 988

Blixten - 3.0
Stats: 347 - 253 - 29
ROI: 103.02%
Vinstprocent: 57.83%

Standard

Så har testad fjärrstyrning nu det fungerade väl ok.

Men en annan variant som borde fungera är mobiltbredband+virtualbox.
Någon som testat?

Det är alltså ny ip och mac adress jag vill ha. De andra uppgifterna som kortnummer mm får jag av polarna.
blixten92 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-01, 21:21   #39
 
Xamdams avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 115
Sharp$: 6
Standard

Har inte läst hela tråden men såhär gjorde jag i alla fall;
En bekant satte in pengar på Moneybookers som jag hade registrerat i dennes namn. Jag förde över pengar från mitt bankkonto till hennes bankkonto som betalning.
Fick passbild för identifikation.
Tog fram min i-Phone och stoppade in USB-sladden man laddar telefonen med och körde in i datorn med "Internetdelning" påslaget.
Bonustradade alla sidor.
Profit.

Om man har en i-Phone med fri surf så går det alltså att använda internetdelning så får du ett IP från din mobilleverantör istället för ditt hemip.

Måste dock avråda folk från att chipdumpa pokerpengar, ex. de 50 $ gratis man kan få på ett par sidor. Jag försökte och blev bannad från FTP samtidigt som jag förlorade lite egna pengar jag hade där. (Inte för att tråden handlar om chipdumpning, men bonustrading/chipdumping - same same)
__________________
I was bangin 7 gram rocks, that's how I roll - winning

Senast redigerad av Xamdam den 2011-04-01 klockan 21:23.
Xamdam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-04, 15:26   #40
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 27
Sharp$: 75
Standard

Avråder alla från denna typ av bonushorande. Det funkar enstaka gånger men det är ingenting man kan sätta i system. Hur man än gör blir mönstret för tydligt och det krävs för mycket av din "kompis" i fråga. Dessutom kommer spelbolaget låsa alla dina konton när de ser mönstret och enligt deras egna T&C kan de ta pengarna utan att ens betala tillbaka din insättning. Och varje gång gångs du clearat en bonus och ska ta ut kommer de tjafsa emot och kräva verifiering. Oftast via telefon när det gäller bonusar som omsatts på ett misstänkt sätt. Alla IP-slumpgeneratorer som VPN eller din egen iphone har begränsats antal IP-adresser och råkar du någon gång få samma IP så kommer de se det direkt. Lär er betta vanligt istället för det är bra mycket säkrare än det här tillvägagångssättet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5)
henkiee5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-04, 20:32   #41
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 14
Sharp$: 988

Blixten - 3.0
Stats: 347 - 253 - 29
ROI: 103.02%
Vinstprocent: 57.83%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henkiee5 Visa inlägg
Avråder alla från denna typ av bonushorande. Det funkar enstaka gånger men det är ingenting man kan sätta i system. Hur man än gör blir mönstret för tydligt och det krävs för mycket av din "kompis" i fråga. Dessutom kommer spelbolaget låsa alla dina konton när de ser mönstret och enligt deras egna T&C kan de ta pengarna utan att ens betala tillbaka din insättning. Och varje gång gångs du clearat en bonus och ska ta ut kommer de tjafsa emot och kräva verifiering. Oftast via telefon när det gäller bonusar som omsatts på ett misstänkt sätt. Alla IP-slumpgeneratorer som VPN eller din egen iphone har begränsats antal IP-adresser och råkar du någon gång få samma IP så kommer de se det direkt. Lär er betta vanligt istället för det är bra mycket säkrare än det här tillvägagångssättet.
I beg to differ

Om jag använder fjärrstyrning och styr polarens dator. Får alla uppgifter som behövs. Vad är det som ska gå fel? Dom kommer aldrig se att det finns någon koppling till mig? Ska dom gissa sig till att vi är kompisar?

Att dom ska "låsa alla mina konton"? Fattar inte hur dom ska kunna koppla kontot hos person B med en helt annan kompis E. Är helt olika datorer med unika MACadresser och ipadresser, visakort, gatuadress osv. Finns ingen koppling som något spelbolag skulle kunna se.

Sen att det krävs mycket av kompisen tycker jag inte heller. Risken är att man kan förlora pengar och det är mina pengar som stor på spel. De som jag kört med tycker iaf inte att det är så krävande att behöva trycka på on knappen på deras dator, En fick fylla i ett brev från Bet365 en gång mycket jobbigt

Har iaf tjänat mig en slant på detta och kommer fortsätta...

// over and out
blixten92 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-04, 21:30   #42
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 27
Sharp$: 75
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av blixten92 Visa inlägg
I beg to differ

Om jag använder fjärrstyrning och styr polarens dator. Får alla uppgifter som behövs. Vad är det som ska gå fel? Dom kommer aldrig se att det finns någon koppling till mig? Ska dom gissa sig till att vi är kompisar?

Att dom ska "låsa alla mina konton"? Fattar inte hur dom ska kunna koppla kontot hos person B med en helt annan kompis E. Är helt olika datorer med unika MACadresser och ipadresser, visakort, gatuadress osv. Finns ingen koppling som något spelbolag skulle kunna se.

Sen att det krävs mycket av kompisen tycker jag inte heller. Risken är att man kan förlora pengar och det är mina pengar som stor på spel. De som jag kört med tycker iaf inte att det är så krävande att behöva trycka på on knappen på deras dator, En fick fylla i ett brev från Bet365 en gång mycket jobbigt

Har iaf tjänat mig en slant på detta och kommer fortsätta...

// over and out
Att det funkar håller jag helt med om. I ett litet sample. Men att logga in och fjärrstyra en polares dator kallar inte jag "att sätta i system". Men sålänge du kör i sådan liten skala kommer det förmodligen funka. Men förr eller senare får du nog slut på polare som ställer upp med visa-kort, adress osv.

Jag antog att du använde någon form av VPN eller iphone, för isåfall skulle kontona låsas relativt snabbt. Men nu är det ju precis som att det är din polare som spelar, då är det lugnt.
henkiee5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-04, 21:48   #43
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 14
Sharp$: 988

Blixten - 3.0
Stats: 347 - 253 - 29
ROI: 103.02%
Vinstprocent: 57.83%

Standard

Jag är studerande och fattiga pengakåta studenter finns det gott om
Tror faktiskt att det kommer bli ganska många polare som är på. Räknar med minst 10 st iaf blir säkert mer.

När går gränsen för att ha satt det i system? Avråder du mig att sluta?
blixten92 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-04, 22:09   #44
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 27
Sharp$: 75
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av blixten92 Visa inlägg
När går gränsen för att ha satt det i system? Avråder du mig att sluta?
Om jag vore du skulle jag köra de 10 du räknat med och sen njuta av vinsten. Som sagt finns det många pengakåta (läs: avundsjuka) och det är inte kul om du börjar spela folk som du inte litar helt på som kan ange dig hos spelsajterna.
henkiee5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-04, 22:30   #45
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Är det mycket pengar att göra på detta...? Känns mest som ett djävla krångel! Kan man inte få ihop pengarna utan detta "bonushoreri" så kanske man istället skulle titta på vad man gör fel, rent speltekniskt, eller...?

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td