Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-11, 15:52   #106
Rejs

Rejss avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 4631
Standard

Håller med följande Gurkan gick ut för hårt och var för skön och var det hela tiden på något sätt och har nu tappat mycket. Till och med börjar gråta ("kärlek, respekt och kebab, jow!" )

Och som förgående talare så är jag rädd att Katarina ligger bra till, dels har hon klarat av ett par röstningar och folk har väl börjat vänja sig av hennes jävla sätt där inne och börjat störa sig på andra istället så hon blir inte ens nominerad. Hur folk kan vilja ha denna jävla människan kvar förstår jag dock inte. Vissa brudar tycker väl hon ska stå för någon form av kvinnlig styrka, när hon egentligen är en äcklig kapvändare som först skriker för ingenting för att sedan sedan gråta eller skratta bort det och kalla dem hjärtat/gumman :( APA

Tycker det är väldigt svårt att bedöma hur folket ligger...

Roodney kan ligga bra till för sitt sätt att tro att han är en rockstar och skiter i reglerna.

Peter som inte bråkat med direkt någon men fortfarande kan lägga lite ironiska/småspydiga kommenterar utan att få skit för det, samt gör massa påhitt.

Sedan Simon som är någon gosig björn som alla verkar gilla...

Resten tror jag inte på alls...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat